کد خبر: 217295 - تاریخ: شنبه، 20 نوامبر 2021 - 11:57

در نفشه جدید کرونایی گیلان ؛

شهرستان خمام و بخش های خشکبیجار و لشت نشاء به رنگ آبی درآمدند

طبق ارزیابی نرم افزار ماسک تعداد شهرستان های آبی کرونایی گیلان از سه شهرستان به عدد ١٢ رسیده است و هم اکنون شهرستان خمام و بخش های خشکبیجار و لشت نشاء نیز در نفشه جدید کرونایی گیلان به رنگ آبی درآمدند.

به گزارش خوبان خبر ، طبق ارزیابی نرم افزار ماسک تعداد شهرستان های آبی کرونایی گیلان از سه شهرستان به عدد ١٢ رسیده است و هم اکنون شهرستان خمام و بخش های خشکبیجار و لشت نشاء نیز در نفشه جدید کرونایی گیلان به رنگ آبی درآمدند.

ویروس کرونا که از اوایل تیرماه در موج پنجم نسبت به خیزهای دیگر مبتلایان بیشتری را راهی بیمارستان کرد بعد از ۲ ماه جدال از اوایل شهریور ماه تاکنون روند کاهشی را طی می کند اما با گذشت نزدیک سه ماه هنوز به آخرین آمار موج چهارم نرسیده است.

به گفته کارشناسان بهداشتی گیلان اگر چه آمار بستری مبتلایان به کرونا در بیمارستان های استان کاهش یافته اما تداوم آن به رفتار مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از انتشار و ابتلا به ویروس کرونا بستگی دارد.

رعایت دستورالعمل های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا شامل استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، پرهیز از مسافرت و دورهمی در کنار واکسیناسیون، راه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید ١٩ است. 

انتهای پیام۳۳


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads