کد خبر: 217277 - تاریخ: جمعه، 19 نوامبر 2021 - 17:17

در هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول نوجوانان گیلان ؛

تیم فوتبال تقی خواه خمام مقابل آینده سازان رشت به پیروزی دست یافت

هفته هشتم از سری رقابت‌های لیگ دسته اول نوجوانان گیلان عصر امروز دو تیم تقی خواه خمام و آینده سازان رشت در زمین ورزشی علی بحری خمام به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تقی خواه خمام موفق شد با یک بازی حساب شده با نتیجه یک بر صفر تیم آینده سازان رشت را شکست دهد.

به گزارش خوبان خبر ؛ هفته هشتم از سری رقابت‌های لیگ دسته اول نوجوانان گیلان عصر امروز دو تیم تقی خواه خمام و آینده سازان رشت در زمین ورزشی علی بحری خمام به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تقی خواه خمام موفق شد با یک بازی حساب شده با نتیجه یک بر صفر تیم آینده سازان رشت را شکست دهد.

در نیمه اول این دیدار تیم فوتبال تقی خواه خمام برتر از حریف خود ظاهر و موفق شد به گل برتری دست یابد که ابوالفضل پور حبیبی در دقیقه ۳۸ تنها گل این دیدار را به سود تقی خواه به ثمر رساند. 

در ادامه این بازی در دقیقه ۴۴ مدافع تیم آینده سازان رشت در محوطه جریمه باریکن تیم فوتبال تقی خواه خمام را با خطا متوقف کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد و  ماهان کاظم نتوانست از موقیت پیش کمال بهره را ببرد و این موقیت را دست داد تا تقی خواه خمام با دست پر نیمه اول را به اتمام برساند.

در نیمه دوم نیز تیم فوتبال تقی خواه خمام  همچنان به بازی هجومی خود ادامه داد و بهترین دفاع را در حمله داشت و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آورد اما بازیکنان این تیم نتوانستند از این فرصت ها سود ببرند تا در نهایت این بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود تقی خواه خمام خاتمه یافت.

گفتنی است، آینده سازان رشت نیز در دقیقه ۵۸ بازی  صاحب پنالتی شد توپ تیرک دروازه برخورد کرد و یک موقعیت خوب برای تیم رشتی برای جبران گل خورده را دست رفت. 

انتهای پیام/۱۱۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads