کد خبر: 217261 - تاریخ: پنج‌شنبه، 18 نوامبر 2021 - 18:56

گودال ایجاد شده در تالار پذیرایی صومعه‌سرا فرو نشست زمین نیست

مدیرکل زمین شناسی و اکتشافات معدنی گیلان با اشاره به انتشار خبری در رسانه های استان مبنی بر فرونشست زمین تالاری در صومعه سرا و سقوط مهمانان در آن طی شب گذشته گفت: گودال ایجاد شده حاصل فرو نشست نیست اما می تواند یک فروچاله ، آب شستگی و یا چاه باشد.

به گزارش خوبان خبر ، مسلم امانی اظهار داشت: فرونشست زمین در اثر برداشت بی‌رویه آب زیرزمینی رخ می‌دهد و موجب مسائلی همچون ایجاد شکاف‌های عمیق در سطح زمین، کج شدن لوله‌های چاه و خرابی ساختمان‌ها می‌ شود.
امانی ادامه داد: این گودال ممکن است بر اثر احداث این سازه در بستری نامناسب ایجاد شده و زیر آن خالی بوده است.
مدیرکل زمین شناسی و اکتشافات معدنی گیلان افزود: اکثر تالارها بدون توجه به وضعیت منطقه در زمین های باتلاقی ساخته می شوند و ممکن است چنین رخدادی برای آنها به وجود آید.
وی گفت: برای روبرو نشدن با چنین مواردی توصیه می شود قبل از احداث هر گونه سازه بر روی زمین از دانش زمین شناسی و نقشه های تولید شده استفاده شود.
مدیر کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی گیلان خاطر نشان کرد: پس از بررسیهای میدانی نتایج در اختیار مردم قرار می گیرد.
در خبری که رسانه های محلی گیلان منتشر کرده اند ، شب گذشته در مراسم عروسی در شهرستان صومعه سرا ناگهان کف تالار فرو ریخته و تعدادی از مهمانان به درون گودال سقوط کر مدیرکل زمین شناسی و اکتشافات معدنی گیلان با اشاره به انتشار خبری در رسانه های استان مبنی بر فرونشست زمین تالاری در صومعه سرا و سقوط مهمانان در آن طی شب گذشته گفت:  گودال ایجاد شده حاصل فرو نشست نیست اما می تواند یک فروچاله ، آب شستگی و یا چاه باشد.ده و آسیب جزئی دیده اند .

انتهای پیام/۱۲۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads