کد خبر: 217253 - تاریخ: چهارشنبه، 17 نوامبر 2021 - 16:24

استاندار گیلان:

همه ظرفیت ها برای رفع موانع تولید در گیلان استفاده می شود

استاندار گیلان با اشاره به اینکه صنعت یکی از مزیت های نسبی استان است، گفت: همه ظرفیت ها برای رفع موانع تولید در گیلان استفاده می شود.

به گزارش خوبان، اسدالله عباسی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی رشت در جمع خبرنگاران صنعت یکی از مزیت های نسبی گیلان عنوان و اظهار کرد: بازدید میدانی از مجموعه های صنعتی از اولویت های اصلی بوده که به صورت مستمر انجام می شود.

وی با اشاره به اشتغال کارگران زیادی در این واحدهای تولیدی، تأکید کرد: هدف از این بازدیدهای میدانی رسیدگی به مسائل کارگری، کارفرمایی و نیز نقش آفرینی حمایتی دولت است.

استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت شناسایی و رفع موانع واحدهای تولیدی، گفت: اگر برطرف کردن مشکلات نیازمند رایزنی و پیگیری از مقامات ملی باشد، به طور قطع این مهم صورت می گیرد و حتی در صورت لزوم از وزیر صمت نیز برای سفر به گیلان دعوت می شود.

عباسی رسیدگی و اهتمام به رفع تنگناهای توسعه فعالیت واحدهای تولیدی را جز سیاست های دولت مردمی برشمرد.

وی همچنین به بازدیدهای امروز از واحدهای تولیدی اشاره و باید از ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های مختلف استان بویژه در بخش استفاده از ضایعات کاغذ استفاده کرد و ادامه داد: شهرداران، بخشداران و دهیاران با بهره گیری از ظرفیت های مردمی و رسانه ها می‌توانند زمینه درآمدزایی را فراهم سازند.

انتهای پیام/۲

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads