کد خبر: 217231 - تاریخ: سه‌شنبه، 16 نوامبر 2021 - 17:34

سخنگوی علوم پزشکی گیلان:

۶۲ بیمار جدید کرونایی در گیلان بستری شدند

سخنگوی علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۶۲ بیمار جدید کرونایی در استان، گفت: تعداد بیماران بستری کرونایی در این استان به ۲۷۳ نفر رسید.

 به گزارش خوبان، فردین مهرابیان ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمارهای کرونایی، اظهار کرد: مجموع بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های گیلان به ۲۷۳ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۶۲ در شبانه روز گذشته در مراکز درمانی گیلان پذیرش شده‌اند، ادامه داد: ۵۹ بیمار کرونایی بد حال بوده و در شرایط بد قرار دارند.

مهرابیان با اشاره به اینکه هشت بیمار بد حال امروز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند، افزود: هم اکنون مجموع بیماران کرونایی بستری در این بخش به ۶۸ بیمار رسیده است.

وی با تأکید بر لزوم رعایت دستور العمل های بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک هنگام حضور در مکان‌های عمومی و شلوغ، گفت: روند واکسیناسیون در استان گیلان مطلوب است و در حال حاضر ۹۰ درصد شهروندان بالای ۱۲ سال گیلان دُز نخست را دریافت کرده‌اند.

سخنگوی علوم پزشکی گیلان در ادامه با بیان اینکه ۱۰ درصد باقیمانده نیز باید نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند، ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ پایگاه و مرکز واکسیناسیون در استان گیلان فعال است.

انتهای پیام /۲۲۵۸

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads