کد خبر: 217180 - تاریخ: شنبه، 13 نوامبر 2021 - 16:47

استاندار در نشست با مجمع نمایندگان گیلان عنوان کرد؛

نقش نمایندگان مجلس در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام حائز اهمیت است

استاندار گیلان نقش نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جذب اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را حائزاهمیت خواند و گفت: از همه ظرفیت‌ها برای رونق تولید و اشتغال مطابق با رویکردهای دولت مردمی سیزدهم بهره می گیریم.

به گزارش خوبان، اسدالله عباسی عصر امروز (شنبه) در حاشیه نشست با مجمع نمایندگان گیلان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برخی پروژه‌ها همچون پسماند که چالش جدی به شمار می‌آید، نیازمند پیگیری و کار مشترک با نمایندگان است.
وی به عدم تکمیل برخی پروژه‌ها همچون آزادراه قزوین-رشت و نیز راه‌آهن قزوین-رشت-کاسپین اشاره و خاطرنشان کرد: برخی پروژه‌های دیگر همچون سدهای مخزنی پلرود، شفارود، دیورش، لاسک و نیز سدهای لاستیکی نیمه‌تمام یا متوقف است.
نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه پروژه‌های کنارگذر انزلی، پل کلاچای و لاهیجان، چهار خطه کردن راه انزلی به رضوانشهر، صومعه‌سرا به ماسال و فومن شفت نیز باقی مانده، گفت: باتوجه به ضرورت پیگیری از طریق دستگاه‌های ملی و نیز فصل تقدیم لایحه بودجه، نقش نمایندگان برای جذب اعتبارات بسیار مؤثر است.
وی به موانع توسعه سرمایه‌گذاری و روند طولانی استعلامات اشاره و اظهار کرد: از طریق پنجره واحد و اطلس سرمایه‌گذاری، با صدور مجوزهای بی‌نام روند سرمایه‌گذاری را تسهیل می‌کنیم.
استاندار گیلان برگزاری نشست مشترک با مجمع نمایندگان و رئیس کل دادگستری در آینده‌ای نزدیک را یادآور شد و گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف، بستر رونق تولید، اشتغال، کشاورزی، گردشگری و سواحل را برمبنای سیاست‌های دولت انقلابی و مردمی سیزدهم دنبال می‌کنیم.
رئیس مجمع نمایندگان گیلان نیز به پیگیری مشکلات کلان استان در نخستین نشست با استاندار گیلان اشاره کرد و گفت: در حوزه‌های مختلف دچار نابسامانی هستیم و نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی وجود دارد.
حجت الاسلام محمد صفری به وجود معضلاتی در بخش پسماند استان علیرغم تزریق بودجه‌های مختلف و عدم کسب نتایج مطلوب اشاره و خاطرنشان کرد: آزادراه و راه‌آهن ، نیازمند پیگیری‌های مستمر برای جذب اعتبارات و تسریع در عملیات اجرایی است.
وی به پیگیری نمایندگان در سطح ملی برای جذب منابع اشاره کرد و اهتمام و جدیت مدیران دستگاه‌ها برای برطرف شدن موانع را مورد تأکید قرار داد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads