کد خبر: 217055 - تاریخ: شنبه، 6 نوامبر 2021 - 12:43

خروج سامانه بارشی از گیلان/ دمای هوا افزایش می یابد

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به خروج سامانه سرد و بارشی ظهر امروز از این استان، گفت: دمای هوا برای روزهای آینده افزایش می یابد.

به گزارش خوبان، محمد دادرس با اشاره به پیش بینی بارش باران طی سه روز گذشته در استان گیلان با ورود سامانه بارشی، گفت: فعالیت این سامانه بارشی از اواخر وقت گذشته در برخی از مناطق گیلان کاهش یافته و یا قطع شده است.

وی با بیان اینکه الگوهای حاکم بر نقش‌های هواشناسی نشان دهنده تضعیف و خروج این سامانه بارشی از ظهر امروز هستند، افزود: با ورود سامانه جدید به استان شاهد افزایش تدریجی دما و پایداری هوا هستیم.

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به میزان بارش باران در روزهای گذشته در استان اشاره و اضافه کرد: منطقه بالارود سیاهکل با ۹۰ میلی متر بیشترین بارش و لوشان با ثبت یک میلی متر کمترین میزان بارش در ۲۴ ساعت گذشته را داشته‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر برای اکثر نقاط گیلان آسمانی نیمه ابری تا ابری، مه آلود، در بعضی نقاط بارندگی و وزش باد، که به تدریج با نزدیک شده به ساعات ظهر و عصر از میزان ابر کاسته می‌شود پیش بینی شده است.

دادرس با اشاره به اینکه در این مدت دمای هوا نیز ۲ تا ۶ درجه افزایش می‌یابد، گفت: دریا نیز از عصر امروز برای انجام فعالیت‌های دریایی به ویژه صید و صیادی مناسب است.

وی با بیان اینکه آسمان شهر رشت در حال حاضر قسمتی ابری تا ابری و مه آلود بوده که در بعضی نقاط بارندگی و وزش باد و به تدریج کاهش ابر شاهد خواهیم بود، افزود: دمای این شهر نیز امروز بین ۷ تا ۱۶ درجه در نوسان است.

انتهای پیام/۲۵

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads