کد خبر: 216930 - تاریخ: دوشنبه، 1 نوامبر 2021 - 15:30

شهردار خمام در جلسه شورا مطرح کرد؛

بازار هفتگی خمام هرچه سریعتر ساماندهی می‌شود / میدان ولیعصر مهم‌ترین نقطه شهر است

شهردار خمام با تاکید بر لزوم ساماندهی بازار هفتگی خمام گفت: بخش از مردم خمام امرار معاش خود را از طریق بازار هفتگی به دست می ‌آورند لذا باید محل بازار هفتگی خمام هرچه سریعتر ساماندهی شود.

به گزارش خوبان خبر ؛ ابوالحسن سیمایی ظهر امروز در جلسه شورای شهر خمام با بیان اینکه در پروژه‌های عمرانی باید از پیمانکاران با تجربه استفاده شود، اظهار کرد: خمام علیرغم شهرستان شدن در برخی از زیرساخت‌ها دارای مشکلاتی است لذا بذای جران این مشکلات باید از ظرفیت پیمانکاران با تجریه بهره‌مند شد.
وی با تاکید بر لزوم توجه به مدیریت صحیح پسماند در شهرستان خمام گفت: با اقدامات صورت گرفته وی روی کار آمدن پیمانکار با تجربه در تلاشیم تا اتفاقات سراوان در خمام تکرار نشود.

شهردار خمام با اشاره به لایروبی برخی از انهار در خمام افزود: لایروبی برای از انهار در خمام آغاز و موافقت اهالی محلی هم گرفته شده است لذا در کمتر از یک هفته آینده لایروبی در برخی از مناطق انجام می‌شود.

سیمایی میدان ولیعصر را مهم‌ترین نقطه شهر خمام معرفی کرد و گفت: با اداره راهداری هماهنگی لازم انجام و اگر شنبه هفته آینده میدان را تحویل شهرداری دهند و در صورت جلوگیری از سازه‌های غیرمجاز اطراف میدان، شهرداری این آمادگی را دارد که میدان ولیعصر را مدیریت کند.

وی با بیان اینکه عملیات مبلمان شهری در چند مرحله انجام خواهد گرفت، تصریح کرد: در مرحله اول از ابتدای پل تا میدان شهید سردار سلیمانی و در مرحله بعدی از ابتدای میدان شهید سردار سلیمانی تا میدان شورا مبلمان شهری تغییر می‌کند.

شهردار خمام با تاکید بر لزوم ساماندهی بازار هفتگی خمام گفت: بخشی از مردم خمام امرار معاش خود را از طریق بازار هفتگی به دست می ‌آورند لذا باید محل بازار هفتگی خمام هرچه سریعتر ساماندهی شود.

به گزارش خوبان خبر ؛ در حاشیه جلسه امروز شورای شهر خمام  از محمدرضا رمضانی‌پور که حدود سه ماه بعنوان سرپرست شهردار مشغول به فعالیت بود تقدیر شد.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads