کد خبر: 216884 - تاریخ: شنبه، 30 اکتبر 2021 - 23:18

یادداشت| سید رضا عظیمی

ایده های تجاری آنلاین

شما هر سال به آن فکر کرده اید. شما ایده های بی شمار تجاری آنلاین را در ذهن خود مرور کرده اید و تصور کرده اید که اگر بتوانید شغل خود را رها کرده و از طریق اینترنت درآمد کسب کنید ، زندگی شما چگونه خواهد بود.

به گزارش خوبان خبر ، سید رضا عظیمی در یادداشتی نوشت : شما هر سال به آن فکر کرده اید. شما ایده های بی شمار تجاری آنلاین را در ذهن خود مرور کرده اید و تصور کرده اید که اگر بتوانید شغل خود را رها کرده و از طریق اینترنت درآمد کسب کنید ، زندگی شما چگونه خواهد بود.
شما می توانید با خیال راحت به جهان سفر کنید ، یک سبک زندگی راحت برای خود و خانواده خود ایجاد کنید و به آزادی مالی برسید. شما سرانجام می توانید از محدودیت های شیوه زندگی فرار کرده و زمان خود را به طور کامل در اختیار داشته باشید.
اما بعد ، چه اتفاقی می افتد؟ معمولاً مدتی را صرف در نظر گرفتن ایده ها می کنید اما در نهایت به منطقه راحتی خود برمی گردید.
درآمد ثابت شغل مطمئن شما ، سهولت داشتن شخص دیگری که به شما می گوید هر روز چه کاری انجام دهید (به جای تلاش برای تشخیص آن از ابتدا) و برنامه ثابت.
به خود می گویید: «می دانی چیست؟ امسال کمی دیوانه کننده است. من سال آینده آن تجارت آنلاین را شروع می کنم! ”
اما “سال آینده” هرگز نمی آید.
برای کمک به شما در شروع ، ما قصد داریم ایده کسب و کار آنلاین را طرح ریزی کنیم. آنها را بخوانید ، ببینید با کدام ارتباط دارید و تحقیقات خود را شروع کنید. سپس با یکی شروع کنید ، به همین سادگی!
۱٫ یک وبلاگ راه اندازی کرده و از آن درآمد کسب کنید
ما در مورد چگونگی راه اندازی وبلاگ در این وب سایت و به دلایل خوب بسیار صحبت می کنیم.
در سال ۲۰۲۱ ، راه اندازی وبلاگ از همیشه راحت تر است و وبلاگ شما همچنین می تواند منبع درآمد بالقوه بزرگی باشد (اگر می دانید چگونه از آن درآمد کسب کنید.
به خاطر داشته باشید که شما فقط یک وبلاگ راه اندازی نمی کنید و انتظار دارید که این پول جمع شود. شما باید محتوا را به طور مداوم ایجاد کنید ، و همچنین باید محتوایی باشد که افراد را آموزش ، آگاه یا سرگرم کند. به عبارت دیگر ، باید به نوعی علاقه آنها را جلب کند.
علاوه بر این ، شما باید چیزی را از طریق وبلاگ بفروشید. این می تواند فضای تبلیغات ، محصولات ، محصولات دیجیتال ، پست های حمایت شده ، مربیگری ، کتاب های الکترونیکی و غیره باشد.
۲٫ بازاریابی وابسته را شروع کنید
بازاریابی وابسته اساساً فرایند کسب کمیسیون از طریق تبلیغ محصول دیگران است.
نکته مهم: قبل از شروع بازاریابی وابسته ، داشتن حداقل اطلاعات اولیه در زمینه SEO و کپی رایترینگ (در مورد هر یک از این موارد بعداً بیشتر) کمک می کند.
۳٫ راه اندازی یک سایت تجارت الکترونیک
یکی از بهترین راه های کسب درآمد آنلاین راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیک است .
نکته مثبت اینجاست: اگر سعی می کنید مسیر بازاریابی وابسته را طی کنید ، بهترین بازاریابان وابسته روی ۳ طاقچه اصلی تمرکز می کنند. دوستیابی ، کاهش وزن و کسب درآمد از طریق اینترنت. شما باید با بهترین ها از بهترین ها رقابت کنید ، و این کار آسانی نیست.
در مسیر تجارت الکترونیک ، در بسیاری از بازارها ، شما با افراد تجاری قدیمی که ممکن است تجربه بازاریابی اینترنتی نداشته باشند رقابت کنید. بسیاری از آنها دارای وب سایت های قدیمی و قدیمی هستند که فضای زیادی برای پیشرفت برای شما باقی می گذارد و می توانید از کاستی های آنها استفاده کنید.
۴٫ کتاب خود را در آمازون منتشر کنید

آیا تا به حال به نوشتن کتاب فکر کرده اید ، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ همه مزخرفات انتشار ، ویرایش و قالب بندی ، بازاریابی و غیره؟
با آمازون ، می توانید کتابی را به راحتی منتشر کنید و از آن درآمد کسب کنید. چند راهنمای ساده و ارزان وجود دارد که به شما کمک می کند کتاب خود را بنویسید و از آن درآمد ثابتی کسب کنید.
۵٫ یک محصول یا دوره دیجیتالی ایجاد کنید
ایجاد یک محصول یا دوره دیجیتالی شبیه نوشتن کتاب الکترونیکی است. شما با آموزش آن به دیگران از تخصص خود درآمد کسب می کنید.
۶٫ یوتیوبر شوید
محبوبیت ویدیوها روز به روز بیشتر می شود. از اینستاگرام و اسنپ چت استوری گرفته تا فیلم زنده فیس بوک ، ویدیوها فقط به رشد خود ادامه می دهند. اگر همیشه به این فکر می کردید که پشت دوربین هستید ، اکنون زمانی است که می توانید از مزایای آن استفاده کنید.
۷٫ توسعه برنامه را شروع کنید
برنامه های تلفن همراه سال به سال محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. اگر ایده ای برای یک برنامه جالب ، مفید و/یا سرگرم کننده برای تلفن یا رایانه لوحی دارید ، ممکن است این راه باشد.
۸٫ تبلیغات فیس بوک را بیاموزید
فیس بوک همچنان در حال گسترش و رشد است. بنابراین کسب و کارها بیشتر برای تبلیغات فیس بوک هزینه می کنند. اما مشکل اینجاست: بسیاری از مشاغل قدیمی مدرسه نمی دانند در مورد تبلیغات فیس بوک چه کار می کنند. حتی شرکت های جدیدتر وقت لازم برای یادگیری نکات و نکات زیر را ندارند تا بیشترین بازدهی را در سرمایه گذاری تبلیغات فیس بوک خود کسب کنند.
۹٫ سئو را بیاموزید و به آن مسلط شوید

SEO)بهینه سازی موتورهای جستجو) به معنای کسب رتبه وب سایت برای برخی از “اصطلاحات جستجو” در موتورهای جستجو مانند Google است. هنگامی که یک وب سایت رتبه بالاتری دارد ، از ترافیک مرتبط تری برخوردار می شود و به نوبه خود ، می تواند درآمد بیشتری کسب کند.
۱۰٫ کپی رایتر شوید
کپی رایتینگ هنر و علم ارائه استراتژیک کلمات (اعم از نوشتاری یا گفتاری) است که مردم را وادار به انجام برخی از اقدامات می کند. این می تواند از هر چیزی گرفته تا صفحات فروش ، بازاریابی ایمیلی ، حتی محتوای وبلاگ با کیفیت را شامل شود.
اگر تمایل و اشتیاق طبیعی برای نوشتن دارید ، کپی نویسی ممکن است بلیط شما برای کسب درآمد آنلاین باشد.
۱۱٫ مربیگری اسکایپ
آیا تخصصی دارید که بخواهید به مردم کمک کنید؟ سپس آموزش اسکایپ ممکن است یک گزینه بالقوه برای شما باشد. در اصل ، شما از Skype استفاده می کنید و به مشتریان مربی خود کمک می کنید. این می تواند به صورت تماس روزانه ، هفتگی یا ماهانه باشد.
۱۲٫ پادکست را شروع کنید
پادکست می تواند درآمدزایی خوبی داشته باشد.
همانطور که پادکست خود را افزایش می دهید ، می توانید حمایت مالی پرداخت کنید و محصولات و خدمات خود را بفروشید. از طریق پادکست ، شما می توانید اعتماد شنوندگان خود را جلب کنید ، که باعث می شود آنها به احتمال زیاد آنچه را که ارائه می دهید بخرند.

یادداشت| سید رضا عظیمی

پایگاه خبری تحلیلی خوبان خبر: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads