کد خبر: 216851 - تاریخ: شنبه، 30 اکتبر 2021 - 03:33

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس:

مشخص نیست چرا مخفیانه و پنهان عملیات اجرایی شهرک صنعتی شماره ۳ منطقه آزاد انزلی در محدوده روستای گورابجیر صحرا آغاز شده است

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس گفت : مشخص نیست چرا مخفیانه و پنهان عملیات اجرایی شهرک صنعتی شماره ۳ منطقه آزاد انزلی در محدوده روستای گورابجیر صحرا آغاز شده است.

یه گزارش خوبان خبر؛ ، نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه از توسعه منطقه آزاد و ایجاد زمینه اشتغال استقبال نموده اما مخالف نگاه‌های سلیقه‌ای هستم، عنوان کرد:اینکه عملیات اجرایی شهرک صنعتی شماره ۳ منطقه آزاد انزلی در محدوده روستای گورابجیر صحرا آغاز شده و به‌عنوان نماینده و خدمتگزار مردم شهرستان تازه‌تاسیس خمام در مجلس شورای اسلامی از آن بی‌اطلاع بوده‌ام، تعجب‌آور است.

محمدرضا احمدی تصریح کرد:امیدواریم لایحه الحاق مجدد روستاهای منفک‌شده مورد تایید قرار گیرد، اما اگر این‌اتفاق رقم نخورد چه خواهد شد؟ اینگونه نباشد که کلنگ‌زنی بی‌نتیجه باشد. باید مسوولان محلی اعم از فرماندار، امام جمعه، سپاه، بخشدار، افراد بومی و مسوولان ملی در جریان این‌ماجرا می‌بوده، اما مشخص نیست چرا مخفیانه و پنهان صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه اینگونه نیست که برخی تصور کنند شهرستان بدون مسوول بوده و هرکس بتواند برای خود اقدام به کلنگ‌زنی نماید، ادامه داد: این‌موضوع را بدسلیقگی تلقی نموده و کار جالبی نبوده است؛ چرا که اگر مردم از من به‌عنوان نماینده‌ی خود سوال کنند ماجرا چه بوده و انتهای آن به کجا ختم خواهد شد، پاسخی برای آن ندارم.

احمدی با تاکید بر لزوم روشن‌نمودن افکار عمومی از سوی مسوولان، خاطرنشان کرد : فرماندار خمام به‌عنوان مسوول سیاسی شهرستان باید موضوع را بررسی و پیگیری نموده و اگر شهرک صنعتی در حوزه سرزمینی شهرستان خمام درحال احداث است، ضمن درمیان گذاشتن جزییات موضوع با مردم، پیگیری‌های لازم از سوی وی و نمایندگان مجلس انجام شود؛ یا درصورتی‌که در محدوده خمام نبوده و تخلفی صورت نگرفته، بازهم نتیجه به اطلاع مردم و افکار عمومی برسد.

 

منبع: خمام نیوز

انتهای پیام/۲۱۲۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads