کد خبر: 216831 - تاریخ: جمعه، 29 اکتبر 2021 - 19:16

در هفته پنچم لیگ دسته اول نوجوانان گیلان ؛

تیم فوتبال پهلوان تقی خواه خمام برابرحریفش متوقف شد

تیم‌های پهلوان تقی خواه خمام و جهان نوین آستانه اشرفیه در هفته پنچم لیگ دسته اول نوجوانان گیلان ، در دیداری رو در رو نتوانستند امتیاز کامل کسب کنند و بازی با تقسیم امتیازات به پایان رسید. 

به گزارش خوبان خبر ؛ تیم‌های پهلوان تقی خواه خمام و جهان نوین آستانه اشرفیه در هفته پنچم لیگ دسته اول نوجوانان گیلان ، در دیداری رو در رو نتوانستند امتیاز کامل کسب کنند و بازی با تقسیم امتیازات به پایان رسید. 

این دیدار که عصر امروز در زمین ورزشی علی بحری خمام برگزار شد؛ در نیمه نخست جهان نوین آستانه اشرفیه برای کسب سه امتیاز اشتیاق بیشتری از خود نشان دادند و به همین خاطر در دقیقه ۱۱ به گل رسیدند ، در ادامه این مسابقه و در دقیقه ۲۵ بازی امیر محمد ابراهیمی بازی را تساوی کشاند تا نیمه نخست دو تیم با نتیجه یک بر یک  به رخت‌کن رفتند.

در نیمه دوم این بازی جهان نوین آستانه اشرفیه روند هجومی خود را حفظ کردند و درنهایت در دقیقه ۵۸ صاحب پنالتی شد و بازیکن تیم مهمان  توانست دومین گل  آستانه ها  را به ثمر رساند اما در دقیقه ۷۴ حسین صدیق بازیکن پهلوان تقی خواه خمام موفق شد گل خورده را جبران کرد که در نهایت بازی با نتیجه مساوی  دو  بر  دو به پایان رسید.

به گزارش خوبان خبر ؛ تیم فوتبال پهلوان تقی خواه خمام با انجام ۵ بازی و کسب ۵ امتیاز در رده ششم لیگ دسته اول نوجوانان گیلان جای گرفت.

 

انتهای پیام/۲۱۵

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads