کد خبر: 216823 - تاریخ: جمعه، 29 اکتبر 2021 - 14:04

امام جمعه خمام مطرح کرد :

تیربون نماز جمعه آماده پاسخگویی مسئولان منطقه آزاد انزلی پیرامون اتفاقات حوزه سرزمینی شهرستان خمام را دارد

امام جمعه خمام گفت: نماینده عالی دولت در شهرستان نسبت به افتتاح پروژه ها و فعالیت های اقتصادی که در حوزه سرزمینی، توسط منطقه آزاد انزلی صورت می پذیرد به وظیفه نظارتی خود عمل کرده و اشراف کافی را نسبت به مسائل داشته باشد.

به گزارش خوبان خبر ؛ حجت الاسلام حامد اسداله زاده ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه خمام در مسجد جامع این شهر با اشاره به معرفی استاندار جدید گیلان بیان کرد: شما نماینده عالی دولتی هستید که رئیس جمهورش وقتی دید مردمش در تأمین سوخت دچار مشکل شده اند، سخنرانی در اجلاس همسایگان افغانستان را لغو کرده تا به جایگاه های سوخت و وزارت نفت سرکشی کند.

امام جمعه خمام افزود: این حرکت یعنی مسائل داخلی برای ریاست محترم اولویت اصلی است و تدبیر معیشت و آسایش مردم بر هر امری مهمتر و اساسی تر می باشد.

حجت الاسلام حامد اسداله زاده با بیان اینکه متأسفانه در روزهای گذشته بحث تعیین حوزه سرزمینی منطقه آزاد انزلی، مرتبط با شهرستان خمام نگرانی هایی را برای عموم شهروندان خمام ایجاد کرده است ، افزود: مسئولین شهرستان رسما نسبت به این موضوع اظهار نظر نکرده اند ولی مطالبه عمومی مردم این است.

وی افزود: نماینده عالی دولت در شهرستان نسبت به افتتاح پروژه ها و فعالیت های اقتصادی که در حوزه سرزمینی، توسط منطقه آزاد انزلی صورت می پذیرد به وظیفه نظارتی خود عمل کرده و اشراف کافی را نسبت به مسائل داشته باشد.

به گفته ،حجت الاسلام حامد اسداله زاده تریبون نماز جمعه آماده پاسخگویی مسئولان منطقه آزاد انزلی پیرامون اتفاقات حوزه سرزمینی شهرستان خمام را دارد و البته حتما تصمیمات مرتبط با حوزه سرزمینی شهرستان خمام را با جزئیات پیگیر هستیم.

به گزارش خوبان خبر  ، در حالی چندی پیش شهرک صنعتی منطقه ۳ منطقه آزاد زمین زده شده علاوه بر عدم حضور مسئولان شهرستان خمام هنوز تکلیف ۷ روستای شهرستان منفک شده از منطقه هنوز مشخص نشده است

انتهای پیام/۲۲۴


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads