کد خبر: 216810 - تاریخ: پنج‌شنبه، 28 اکتبر 2021 - 16:37

رئیس اداره برق خمام خبر داد ؛

راه اندازی سامانه ۱۲۱ در شهرستان /۲۳۵۰ متر شبکه برق روستای دهنه سر و  میان محله شیجان تبدیل به کابل خودنگهدار شد

رئیس اداره برق خمام از راه اندازی سامانه ۱۲۱ در شهرستان خبر داد ،اظهار داشت:از این پس مشترکان از هر نقطه از شهرستان می توانند با شماره گیری شماره ۱۲۱ قطعی برق و حوادث مربوط به آن را گزارش کنند تا از خدمات بهره مند شوند.

رئیس اداره برق خمام در رابطه با پروژه تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار روستای  دهنه سر و  میان محله شیجان گفت: پروژه احداث ۲۳۵۰ متر کابل خودنگهدار در این ناحیه از شهرستان خمام ، با اعتباری معادل ۳۶۰۰ میلیون ریال و به همت و تلاش ۶اکیپ عملیاتی اجرا شد.

آرش واقف در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر با اشاره به به اینکه از سال گذشته تا هم اکنون ۳۸ کیلومتر از شبکه سیمی شهرستان خمام به کابل خودنگهدار تبدیل شد ، افزود: پایداری شبکه برق، نوسازی شبکه برق، کاهش سرقت شبکه سیمی برق و کاهش افت فشار برق از مهمترین مزایای تبدیل شبکه سیمی برق به کابل خود نگهدار است.

رئیس اداره برق خمام از راه اندازی سامانه ۱۲۱ در شهرستان خبر داد ،اظهار داشت:از این پس مشترکان از هر نقطه از شهرستان می توانند با شماره گیری شماره ۱۲۱ قطعی برق و حوادث مربوط به آن را گزارش کنند تا از خدمات بهره مند شوند.

آرش واقف تشریح کرد: با این اقدام علاوه بر خدمات پاسخگویی ۲۴ ساعته سیستم ۱۲۱ در کل شهرستان ثبت و ضبط و به تبع آن پیگیری و کنترل خاموشی ها به صورت مستمر انجام می پذیرد و امیدواریم با این اقدام مهم رضایتمندی هر چه بیشتر مشترکان فراهم شود.

وی درپایان تصریح کرد: مشترکان می‌توانند با دیدن موضوعاتی مانند سرقت شبکه، انشعاب های غیرمجاز و افراد مشکوکی که در حریم شبکه های برق هستند با مرکز ۱۲۱ تماس بگیرند و اطلاع رسانی کنند، چرا که رسیدن به موقع اکیپ حوادث و اتفاقات در محل، از خاموشی گسترده منطقه جلوگیری خواهد کرد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads