کد خبر: 216760 - تاریخ: سه‌شنبه، 26 اکتبر 2021 - 17:03

فعال شدن برخی جایگاه‌های سوخت در گیلان+ جزئیات

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان از فعال شدن برخی از جایگاه‌های سوخت در استان خبر داد و گفت: ۱۲ جایگاه سوخت استان به‌صورت دستی فعال‌شده و پیش از فعال شدن سامانه هوشمند سوخت، به مشتریان خدمت ارائه می‌کند.

به گزارش خوبان ، کوروش بالادست امروز  با اشاره به خارج شدن سامانه کارت سوخت خودروها اظهار کرد: احتمالاً این یک اختلال سامانه‌ای بوده و به‌هیچ‌وجه دالی بر گران کردن بنزین نیست.

وی با بیان اینکه به‌زودی اختلال در سامانه سوخت مرتفع می‌شود، افزود: تعطیلی جایگاه‌های به دلیل اختلال در سامانه هوشمند کشور اتفاق افتاده و مسؤولان شرکت نفت در تلاش هستند این مشکل حل شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان با اذعان به اینکه احتمال تداوم این مشکل تا ۲۴ ساعت آینده وجود دارد، گفت: ممکن است این مشکل تا ۲۴ ساعت ادامه پیدا کند اما خوشبختانه در برخی از جایگاه‌های استان مشکل کاملاً مرتفع شده است.

بالادست با بیان اینکه برخی از جایگاه‌های استان در حال توزیع سوخت با نرخ آزاد هستند، گفت: هم‌اکنون ۱۲ جایگاه سوخت در سطح استان در شهرهای لنگرود، سیاهکل، توتکابن رودبار، رضوانشهر و رشت به‌صورت دستی مرتفع شده و با قیمت آزاد ۳۰۰۰ تومانی به مشتریان بنزین عرضه می‌کنند.

وی با بیان اینکه درصدد هستیم مابقی جایگاه‌های سوخت استان نیز تا دو ساعت آینده فعال شوند، افزود: بنا داریم جایگاه‌های سوخت بنزین را به‌صورت آزاد عرضه کنند تا سامانه هوشمند کشوری فعال شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان با اشاره به اینکه فعالیت جایگاه‌ها در دو ساعت آینده به‌صورت دستی خواهد بود، گفت: امکان عرضه بنزین یارانه‌ای پیش از فعال شدن سامانه هوشمند کشوری وجود ندارد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads