کد خبر: 216669 - تاریخ: جمعه، 22 اکتبر 2021 - 17:34

امام جمعه خمام :

استقرار اداره صمت و اتحادیه های اصناف در شهرستان ضروری است

امام جمعه خمام گفت: ادامه روند نظارتی منوط به استقرار اداره صمت در شهرستان و پیرو آن مستقل شدن اتحادیه های اصناف مرتبط در شهرستان است.

یه گزارش خوبان خبر ، حجت الاسلام اسدالله زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه خمام با اشاره به اینکه یکی از مطالبات به حق شهروندان ما توجه ویژه به قشر زحمت کش نانواها در شهرستان خمام است ، افزود: متأسفانه در سال های گذشته عدم خدمات دهی مناسب توسط اتحادیه مربوطه و توزیع غیرمتوازن و در برخی اوقات ناعادلانه آرد دولتی در بین نانوایی ها، گله های بجایی را توسط این قشر زحمت کش به همراه داشته است.

امام جمعه خمام با اشاره به اینکه هرچند پیرو مطالبه تیربون نماز جمعه در خصوص ساماندهی تعطیلی نانوایی ها، تلاش های خوبی توسط فرمانداری صورت گرفته است، تصریج کرد: ادامه روند نظارتی منوط به استقرار اداره صمت در شهرستان و پیرو آن مستقل شدن اتحادیه های اصناف مرتبط در شهرستان است.

وی با بیان اینکه نانواهای شریف و زحمت کش ما علیرغم تلاش های مضاعفی که برای آوردن نان بر سفره مردم انجام می دهند ، افزود: خدمات مناسبی را از اتحادیه ها و اداره غلات دریافت نمی کنند  که امیدواریم فرماندار نسبت به بهبود وضعیت نانوایی ها عنایت لازم را داشته باشند.

 

انتهای پیام/۳ 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads