کد خبر: 216644 - تاریخ: پنج‌شنبه، 21 اکتبر 2021 - 21:04

سرمربی تیم اکباتان خمام ؛

تیم اکباتان خمام آماده حضور در سوپر لیگ استانی است/خمام پس از ۴۰ سال تیم باشگاهی خود را به سطح یک می‌فرستد

میرطرقی با اشاره به آمادگی کامل بازیکنان اکباتان شهرستان خمام بیان کرد: تنها یک مصدوم داریم و سایر بازیکنان آمادگی کافی دارند، در حال آماده سازی بیشتر هستیم و یک بازی تمرینی هم در ورزشگاه سردار جنگل انجام دادیم و از لحاظ روحی و ذهنی هم برای بازی فینال آماده‌ایم.

به گزارش خوبان، رسولی میرطرقی امروز در آستانه برگزاری مرحله دوم لیگ یک فوتبال گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار خوبان خبر با بیان اینکه حدود ۶ ماه است که در حال تمرین هستیم، اظهار کرد: بازی‌هایی که باید در یک ماه و نیم صورت می‌گرفت به دلیل شرایط ویژه کرونایی نزدیک به هفت ماه به طول انجامید.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات دوره‌ای در دو گروه گفت: ما در گروه خود با پنج بازی بدون شکست پا به مرحله پلی آف گذاشتیم.

سرمربی تیم اکباتان خمام با بیان اینکه پلی آف قرار بود به صورت بازی رفت و برگشت برگزار شود، افزود: به دلیل شرایط کرونایی و نداشتن امکانات کافی در خمام در استادیوم علی بحری به توافق رسیدیم تا با یک تک بازی با تیم آستانه در ورزشگاه سردار جنگل انجام دهیم.

میرطرقی با اشاره به آمادگی کامل بازیکنان اکباتان شهرستان خمام بیان کرد: تنها یک مصدوم داریم و سایر بازیکنان آمادگی کافی دارند، در حال آماده سازی بیشتر هستیم و یک بازی تمرینی هم در ورزشگاه سردار جنگل انجام دادیم و از لحاظ روحی و ذهنی هم برای بازی فینال آماده‌ایم.

وی با بیان اینکه برنده این تک بازی وارد سوپرلیگ استان خواهد شد، گفت: امیدواریم بتوانیم شرایط را به سود خود رقم بزنیم و با برد بازی فردا، شهرستان خمام پس از ۴۰ سال دارای یک تیم باشگاهی در سطح نخست استان شود.

سرمربی تیم فوتبال اکباتان خمام با ابراز امیدواری از اینکه تیمش مدعی قهرمانی در استان است، افزود: امیدواریم بتوانیم به مسابقات دسته یک کشور راه پیدا کنیم.

میرطرقی تیم حریف را تیمی بسیار خوب عنوان کرد و گفت: شرق گیلان همیشه تیم‌های پرقدرت و با تکنیک داشته و به عقیده بنده جزو تیم‌هایی است که می‌تواند مدعی باشد و بدون شکست وارد پلی آف شدند.

وی با اذعان به اینکه بار فنی بازی بین خمام و آستانه بالا خواهد بود، بیان کرد: از تمامی افرادی که تاکنون به تیم ما کمک کردند و پشت بازیکنان بودند تشکر می‌کنم و امیدوارم با تمام توان برای حضور در سوپر لیگ استان نیز مسوولان شهرستان حامی تیم باشند.

انتهای پیام/

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads