کد خبر: 216573 - تاریخ: سه‌شنبه، 19 اکتبر 2021 - 08:46

در کمتر از ۲۴ ساعت انجام شد؛

دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر عامل جان باختن ۲ مأمور پلیس گیلانی

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به جان باختن دو مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان حین انجام عملیات، گفت: قاچاقچیان در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خوبان، سردار عزیزالله ملکی شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به عزم جدی نیروی انتظامی در مقابله و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با اطلاع از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودرو به داخل استان، اقدامات لازم را انجام دادند.

وی افزود: مأموران بلافاصله با اشرافیت اطلاعاتی و انجام هماهنگی‌های لازم، بامداد (دوشنبه) خودرو قاچاقچیان در بدو ورود به استان شناسایی و با انجام یک عملیات حساب شده یک نفر از قاچاقچیان که با هدف بررسی محور مواصلاتی شرق به غرب استان از خودروی حامل مواد مخدر جدا شده بود شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گیلان در ادامه با اشاره به دستگیری متهم ۵۰ ساله، اضافه کرد: راننده خودرو حامل مواد مخدر که از دستگیری همدستش مطلع شده بود با ترس از دستگیری توسط مأموران پلیس به سمت غرب استان اقدام به فرار کرد.

وی به جان باختن دو مأمور وظیفه شناس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در حین دستگیری متهم دیگر پرونده بر اثر سانحه رانندگی اشاره کرد و گفت: متأسفانه در این سانحه سرهنگ «حسین بهراد نصر» و استوار یکم «مرتضی هدایت‌زاده» حین انجام مأموریت در میدان شهر شلمان دچار سانحه تصادف شدند و جان باختند.

سردار ملکی با اشاره به پیگیری ویژه پلیس برای شناسایی محل اختفا و دستگیری متهم دیگر این پرونده، ادامه داد: خوشبختانه پس از انجام اقدامات کارشناسی و فنی و پیگیری‌های مستمر متهم دیگر این پرونده که در شهرستان لنگرود با یک دستگاه خودروی دیگر در حال تردد بود در یک عملیات غافلگیرانه پلیس شناسایی، دستگیر و خودروی قاچاقچیان نیز توقیف شد.

وی با بیان اینکه هر دو متهم ۵۰ و ۴۰ ساله این پرونده سابقه دار و از زندانیان آزاد شده‌اند، افزود: نیروی انتظامی به عنوان پرچمدار عرصه مبارزه با مواد مخدر، هزینه‌های سنگینی را برای نجات جامعه از پدیده شوم مواد مخدر متحمل شده و شهدای بسیار زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرده و به هیچ عنوان در برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ کوتاه نخواهد آمد.

فرمانده انتظامی گیلان اضافه کرد: پرونده متهمان پس از انجام بررسی‌های لازم توسط پلیس در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته و زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر این دو مأمور غیور پلیس مبارزه با مواد مخدر، متعاقباً به اطلاع عموم می‌رسد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads