کد خبر: 216501 - تاریخ: یکشنبه، 17 اکتبر 2021 - 09:07

دادستان مرکز گیلان خبر داد؛

تشکیل پرونده قضایی برای پسماند سراوان/ برخورد قاطعانه با متخلفان

دادستان مرکز گیلان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای پسماند سراوان، گفت: با متخلفان برخورد قاطعانه صورت می گیرد.

به گزارش خوبان ، سید مهدی فلاح میری با اشاره به تشکیل پرونده قضائی در رابطه با پسماند سراوان در شعبه بازپرسی گیلان، گفت: تمام موضوعات مربوطه از جمله تصفیه خانه شیرابه، کود آلی، نیروگاه زباله سوز، قراردادها و نحوه مصرف بودجه اختصاص یافته به پروژه‌های ذیربط نیز در حال بررسی و رسیدگی قضائی است.

وی اظهار کرد: تضییع حقوق عمومی در حوزه‌های مختلف به دلیل عدم انجام تکالیف قانونی توسط مدیران سازمان‌ها، ادارات و نهادهای عمومی در خصوص پسماند سراوان قطعی بوده و از این رو دادسرای استان در چارچوب قانونی، برخورد قاطعانه با متخلفان را در دستور کار قرار داده است.

دادستان مرکز گیلان با بیان اینکه رویکرد دستگاه قضائی در گام نخست همکاری با دستگاه‌های اجرایی با نگاه پیشگیرانه و با هدف هم‌افزایی، جلوگیری از وقوع تخلفات، اخطار و تذکر خطاب به مدیران مربوطه است، افزود: حل معضل پسماند، مطالبه جدی مردم و نخبگان استان است.

فلاح میری ادامه داد: پرونده پسماند سراوان با ارجاع به هیئت کارشناسی و احضار بعضی مسئولان و متولیان امر و استماع اظهارات شهود و مطلعان، مسیر مناسبی را طی می‌کند و قطعاً با هرگونه تخلف و ترک فعل یا سو جریان دارای وصف مجرمانه بدون اغماض برخورد خواهد شد و نتیجه به اطلاع مردم استان می‌رسد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads