کد خبر: 216437 - تاریخ: شنبه، 16 اکتبر 2021 - 17:17

مراسم معارفه شهردار جدید خشکبیجار برگزار شد ؛

شهردار خشکبیجار: درب شهرداری به روی سرمایه‌گذاران باز است

شهردار جدید خشکبیجار اولین هدف‌گذاری خود به عنوان شهردار را جذب گردشگر دانست و افزود: اولین هدف گذاری ما نوروز ۱۴۰۱ است زیرا خشکبیجار بخش بسیار گردشگری بوده و باید از این ظرفیت در راستای ماندگاری بیشتر گردشگر در این شهر استفاده شود‌.

به گزارش خوبان خبر ؛ کاوه صفری امروز در مراسم معارفه شهردار جدید خشکبیجار با بیان اینکه استقبال عمومی از آقای حسینی به دلیل سابقه خوب کاری زیاد است، اظهار کرد: برخی ادعا می‌کنند خشکبیجاری‌ها رئیس‌کش هستند و ما با این انتخاب می‌خواهیم این ادعا را باطل کنیم.

وی با بیان اینکه آقای حسینی در خمام بخشدار نمونه استان شناخته شد، افزود: متأسفانه در این سال‌ها مسوولان بهش خشکبیجار را به صورتی که شایسته بود مورد توجه قرار ندارند، و این بخش مظلوم واقع شده است.

عضو شورای اسلامی خشکبیجار با بیان اینکه در هر ۶ دوره شورا خوب بودند ولی در شورای ششم افراد یک‌دل و یک‌صداتر هستند، گفت: این امر نویدبخش آینده خوبی برای شورای شهر و شهر خشکبیجار است و نشان می‌دهد با تمام محرومیت و مظلومیت خشکبیجار ظرفیت‌های خوبی دارد.

صفری با تأکید بر رفع نواقص و کاستی‌های موجود در بخش خشکبیجار بیان کرد: امیدوارم بتوانیم با توجه به مدیریت آقای حسینی بخشدار جدید بتوانیم مدیریت مطلوبی ارائه داده و مشکلات بخش را حل و فصل کنیم.

* درب شهرداری خشکبیجار به روی سرمایه‌گذاران باز است

سید فخرالدین حسینی نیز در این جلسه با بیان اینکه باید برای حل مشکلات شهری از همه ظرفیت‌ها استفاده شود، اظهار کرد: در چند روز گذشته دیداری با فرماندار شهرستان رشت و مدیرکل شوراها داشتیم و در آن جلسه مشکلات را بیان و راه‌حل رفع آن مشکلات شناسایی شد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به حل مشکلات بخش خشکبیجار در حوزه‌های مختلف گفت: در جلسه دو ساعته به شورای شهر برنامه‌های خود را ارائه دادیم که شامل برنامه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بوده است و بسیار خوشحالم که توانستم افتخار خدمت رسانی به مردم را کسب کنم.

شهردار جدید خشکبیجار اولین هدف‌گذاری خود به عنوان شهردار را جذب گردشگر دانست و افزود: اولین هدف گذاری ما نوروز ۱۴۰۱ است زیرا خشکبیجار بخش بسیار گردشگری بوده و باید از این ظرفیت در راستای ماندگاری بیشتر گردشگر در این شهر استفاده شود‌.

حسینی با اشاره به نقش زیبا شدن المان شهری در جدی سرمایه‌گذار و گردشگر بیان کرد: درب خشکبیجار برای سرمایه‌گذاران باز است لذا، برای زیبا شدن شهر باید ظرفیت و زیرساخت‌های عمرانی را شکل داده و معابر را ترمیم، مبلمان شهری را بازسازی و فضاهای تفریحی افزوده شود به این منظور باید فرش قرمز برای سرمایه گذاران پهن کرد.

وی با تاکید بر اهتمام شهرداری در پرداخت به موقع حقوق کارکنان شهرداری گفت: باید حقوق و مزایای کارگران شهرداری به موقع پرداخت شود تا انگیزه کار به وجود آید.

شهردار جدید خشکبیجار شهرداری را خانه دوم مردم دانست و افزود: ماموریت ما در شهرداری خشکبیجار این است که مردم شهرداری را خانه دوم خود بدانند لذا باید شماره تماس تمامی مسوولان شهرداری در دسترس باشد.

به گفته حسینی فساد، رانت‌خواری و دور زدن قانون در شهرداری خشکبیجار جایی نداشته و برای زیباسازی منظر باید مطالبه‌گری برای جذب اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی وجود داشته باشد.

۱۰ میلیارد تومان بودجه برای شهرداری خشکبیجار امسال اختصاص یافت

فرماندار شهرستان رشت  با بیان اینکه باید ایجاد آرامش فکری برای مردم از اولویت‌های شهرداری باشد، گفت: باید بتوانیم  ظرفیت‌های شهرداری را که تا امروز از آنها به سادگی عبور کردیم شناسایی کنیم و از این پتانسیل برای مدیریت شهر بهره ببریم.
فتح اللهی مشارکت و همگرایی را یک اصل در شوراها دانست و گفت: شوراها باید همگرا باشند، تضارب آراء باید وجود داشته باشد اما در درون شوراها؛ تا مردم بتوانند یک حرف بشوند و یک الگو را ببینند نه اینکه با نظرات مختلف مواجه شوند. 
وی مشکلات پیش‌روی شهرداران را نیز مورد ذکر قرار داد و افزود: من میدانم کار کردن با دست خالی چه معنایی دارد و چقدر سخت است اما هزینه‌های عمرانی بسیار بالاست و امسال از حدود ۱۰ میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته برای شهرداری خشکبیجار تنها پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان یعنی تنها ۵۶ درصد اعتبارات مجموعه شهرداری خشکبیجار دراختیار فرمانداری قرار داده شده است.

به گزارش خوبان خبر ؛ در پایان این مراسم از صدراله فرخی شهردار سابق تقدیر و سید فخرالدین حسینی بعنوان شهردار جدید معرفی شد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads