کد خبر: 216402 - تاریخ: جمعه، 15 اکتبر 2021 - 15:28

امام جمعه خمام :

سال هاست که مردم از وضعیت جاده خمام به خشکبیجار رنج می برند/ تریبون نمازجمعه در برخورد با خاطیان به وظیفه اش عمل می کند

امام جمعه خمام ، گفت: سال هاست که این مردم از وضعیت جاده خمام به خشکبیجار رنج می برند و چه بسیارند خانواده هایی که در همین جاده مرگ، داغدار فرزندان و عزیزانشان شده اند. تاکنون نیز چندین بار چه در تیربون نماز جمعه و چه در جلسات مختلف، این درد مردم را فریاد زده ایم.

به گزارش خوبان خبر ؛ حجت الاسلام والمسلمین اسداله زاده ظهرامروز در خطبه های نماز جمعه خمام در مسجد جامع این شهر با اشاره به اینکه  تیربون نماز جمعه مؤذن دردهای مردم است، گفت: با مردم عهد بسته ایم که مسائل و مشکلات شان را از تیربون نماز جمعه فریاد بزنیم تا مدیران و مسئولینی که به خواب غفلت رفته اند، بیدار شوند.

امام جمعه خمام  تصریح کرد: سال هاست که این مردم از وضعیت جاده خمام به خشکبیجار رنج می برند و چه بسیارند خانواده هایی که در همین جاده مرگ، داغدار فرزندان و عزیزانشان شده اند. تاکنون نیز چندین بار چه در تیربون نماز جمعه و چه در جلسات مختلف، این درد مردم را فریاد زده ایم.

وی خطاب به مسؤولین تصریح کرد: همه مسئولین عزیز و محترمی که به نحوی در پروژه محور خمام به خشکبیجار وظیفه دارند بدانند! چنانچه تا دو ماه آینده تکلیف این پروژه معلوم نگردد و خاطیان و ترک فعل کنندگان تنبیه نشوند، تریبون نماز جمعه به رسالت اذان‌گویی‌اش عمل خواهد کرد و به طرفداری از مردم، به نیابت از مادران داغ جوان دیده، هزینه خاطیان را از این تریبون بالا خواهیم برد.

امام جمعه خمام با اشاره به آمار پاسگاه پلیس راه رشت به انزلی، گفت: بیش از ۱۰ نفر فقط در شش ماهه ابتدای ۱۴۰۰ در محورهای خمام جانشان را از دست داده اند! بیش از ۱۰۷ نفر در این محورها مجروح شده اند و فقط در شش ماهه اول سال حدود ۲۵۷ تصادف خسارتی در این محورها اتفاق افتاده است.

اسدالله زاده با بیان اینکه درد مردم با نشستن در اتاق دانسته نمی‌شود، گفت: مدیری که در بین مردم حضور ندارد، جنس مسائلش با جنس مسائل مردم فرق خواهد کرد.

خطیب نماز جمعه خمام با ابراز گلایه از برخی اتفاقات نامیمون شب گذشته تصریح کرد: جناب آقای رئیس دادگستری درد امت حزب‌الله و جوانان غیرتمند خمامی این است که در شب شهادت امام غریبمان حضرت عسکری سلام‌الله‌علیه در گوشه‌ای از این شهر پارتی مختلط می‌گیرند ولی باوجود شواهد مدارک کافی اجازه ورود و برخورد نمی‌دهند.

 

 

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads