کد خبر: 216269 - تاریخ: سه‌شنبه، 12 اکتبر 2021 - 18:24

فرمانده انتظامی شهرستان خمام خبر داد:

افزایش ۶۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان خمام/ ۵,۵۷۸ فقره تماس با فوریت‌های ۱۱۰ پلیس انتظامی شهرستان برقرار شده است

فرمانده انتظامی شهرستان خمام گفت: بر اساس آمار موجود در سال جاری ۵,۵۷۸ فقره  تماس با فوریت‌های ۱۱۰ پلیس انتظامی شهرستان برقرار شده است.

به گزارش خوبان خبر ؛ سرهنگ شریف رحیمی روزگذشته در نشستی خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: طی حدود ماهه نخست امسال ۲,۹۴۰ فقره پرونده قضایی تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است ، افزود:  در این‌ مدت کشف سرقت‌ ها  ۴۰ درصد و کشفیات مواد مخدر ۶۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمام همچنین با اشاره به اینکه بر اساس آمار موجود در سال جاری ۵,۵۷۸ فقره  تماس با فوریت‌های ۱۱۰ پلیس انتظامی شهرستان برقرار شده است ، افزود: شهروندان  همچنین می توانند به‌ صورت شبانه‌روزی با تلفن‌ های ۱۹۷, ۱۴۷ و ۱۱۶ تماس گرفته و هرگونه مورد مشکوک در راستای مقابله با سودگران مرگ یا برهم‌ زنندگان نظم و امنیت عمومی در اسرع وقت اطلاع دهند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه  دستگیری فروشندگان و قاچاقچیان در شهرستان خمام از ابتدای امسال ۱۰۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است افزود: مبارزه با مواد مخدر از اولویت‌ های ناجا و از دغدغه‌ های اعضای شورای تامین شهرستان محسوب می شود.

سرهنگ شریف رحیمی از تشکیل پلیس‌های تخصصی همچون پلیس آگاهی،پلیس اطلاعات، و پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از اسقرار ستاد فرماندهی شهرستان خبر داد و گفت: با مساعدت فرماندهی انتظامی استان، نیروی رزم این شهرستان نسبت دیگر شهرستان ها در بالاترین سطح قرار و افزایش یافته است. 

فرمانده انتظامی شهرستان خمام با اشاره به اجرای طرح‌های پاکسازی معتادان با هدف افزایش رضایتمندی و امنیت خاطر مردم در تفرجگاه‌ها،پارک‌ها و مناطقی‌ انجام می شود، تصریح کرد: عوامل انتظامی به‌ صورت ۲ الی ۳ مرتبه در هفته با حضور فیزیکی و میدانی پلیس در ساعات مختلف از تفرجگاه‌ها،پارک‌ها سطح شهرستان سرکشی می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمام در پابان،گفت: احداث کلانتری جدید در شهرستان از سوی کارشناسان در دست پیگیری است و در صورت نیار این امر تحقق می یابد.

انتهای پیام/۳۳۶

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads