کد خبر: 216115 - تاریخ: چهارشنبه، 6 اکتبر 2021 - 08:44

رئیس پلیس راه گیلان:

افزایش ۷۴ درصدی ورود خودرو به گیلان از محور رودبار

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به ورود بیش از ۷۲ هزار خودرو به استان از ۶ محور ورودی گفت: در محور رودبار شاهد ۷۴ درصدی ورود خودرو به گیلان هستیم.

به گزارش خوبان، سرهنگ جاور صفاری  با اشاره به ترافیک ورود مسافر به استان گیلان، اظهار کرد: بر اساس آمارهای دستگاه‌های تردد شمار بیش از ۷۲ هزار خودرو از شش محور ورودی به استان گیلان وارد شده است.

وی به افزایش ۴۳ درصدی ورود خودرو به استان گیلان در مقایسه با روز گذشته اشاره کرد و افزود: از این تعداد بیش از ۵۰ هزار خودرو از محور رودبار به استان گیلان وارد شده‌اند.

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه این تعداد خودرو طی ۲۴ ساعت از این محور به استان وارد شده‌اند، گفت: در مقایسه با روز گذشته شاهد افزایش ۷۴ درصدی ورود خودروها از محور رودبار به استان گیلان بودیم.

وی با اشاره به اینکه رودبار، رودسر و آستارا از نظر رنگ بندی کرونایی در وضعیت نارنجی قرار داشته و ورود خودرو با پلاک‌های غیر بومی به این شهرها ممنوع است، اضافه کرد: بر اساس ابلاغ ستاد ملی مدیریت با کرونا انسداد فیزیکی در محورهای ورودی وجود ندارد و دوربین‌های جاده‌ای به صورت هوشمند در حال اجرای طرح محدودیت هستند.

صفاری از همه هموطنان خواست با توجه به رنگ بندی شهرهای ورودی گیلان برنامه‌ریزی برای سفر به استان نداشته باشند، ادامه داد: مأموران پلیس راه و راهور در محورهای ورودی استان مستقر هستند.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در دو محور ورودی استان گیلان، اضافه کرد: این محدودیت‌ها با توجه به تعطیلات و کاهش حجم ترافیک و تسهیل در عبور و مرور انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه محدودیت‌ها در دو محور جاده قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بالعکس در حال اجرا است، گفت: ورود تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی به استان گیلان ممنوع است.

وی افزود: تردد این خودروها تا ساعت ۲۴ امشب و روزهای سه شنبه ۱۳ مهر و جمعه ۱۶ مهر از ساعت ۸ تا ۲۴ در جاده قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بالعکس ممنوع است.

انتهای پیام/۲۳

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads