کد خبر: 216016 - تاریخ: شنبه، 2 اکتبر 2021 - 00:49

در لیگ دسته دوم و لیگ برتر شطرنج گیلان رقم خورد:

سقوط تیم شطرنج شورای شهر به لیگ دسته یک تا دو برد، یک تساوی و دو باخت برای شطرنج بازان خمامی

مسابقات لیگ های شطرنج گیلان سال ۹۸  به دلیل شیوع ویروس کرونا حدود دو سالی به تعطیلی کشانده بود از روز گذشته باردیگر از سرگرفته شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ مسابقات لیگ های شطرنج گیلان سال ۹۸  به دلیل شیوع ویروس کرونا حدود دو سالی به تعطیلی کشانده بود از روز گذشته باردیگر از سرگرفته شد.

 درمهم ترین بازی های لیگ برتر در هفته آخر این رقابتها که عصر روز جمعه برگزار شد تیم شهرداری خمام باتوجه به حاضر نشدن تیم باشگاه نوین گیلان ۴ بر ۰ برنده اعلام شد تا با ۱۳امتیازدر پایان این رقابتها دررده پنجم قرارگیرد.

در یکی از حساس ترین دیدارهای برگزار شده تیم شورای شهر خمام مقابل تیم منطقه آزادانزلی ۳٫۵ بر ۰٫۵ مغلوب شد و به همراه این تیم به لیگ دسته یک سقوط کرد.

در پایان لیگ برتر تیم های بانک ملی،لوازم خانگی پارس خزر و مجتمع آریای لوشان به ترتیب با۱۸،۱۷ و ۱۵ امتیاز دررده های اول تا سوم قرارگرفتند.

در سایر بازی های انجام شده نیز،اما در بازی های لیگ یک که عصر روز پنج شنبه برگزار شد،تیم فروشگاه رایی خمام مقابل توزیع برق گیلان به نتیجه مساوی ۲-۲دست یافت.

در ارامه این بازی ها، هیات شطرنج لنگرود ۳ بر ۱ تیم دوم باشگاه شطرنج پیشگام قلعه را از پیش رو برداشت و هیات شطرنج طالش نیز  3.5 بر ۰٫۵شهرداری بندرانزلی را مغلوب کرد.

اما درلیگ دسته ۲که صبح روز جمعه انجام گرفت تیم پیشکسوتان خمام با توجه به حاضرنشدن تیم هوش برتر نوخاله ۴ بر ۰ برنده شد و تیم فروشگاه رایی خمام نیز ۳بر ۱ مغلوب اشمک گاز لشت نشا شد،

در دیگربازی های دسته دوم تیم اول باشگاه کیش ۳ بر ۱ کاشی سرامیک قلی زاده را از پیش رو برداشت و باشگاه شطرنج پیشگام قلعه ۳٫۰۵ بر ۰٫۵ تیم قلعه تولمات را مغلوب کرد.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads