کد خبر: 215988 - تاریخ: پنج‌شنبه، 30 سپتامبر 2021 - 23:25

نماینده رشت و خمام در مجلس تأکید کرد:

کمبود آرد یا تعطیلی برخی نانوایی‌ها شهرستان های خمام و رشت / توزیع آرد و فعالیت نانوایی‎ها ساماندهی شود

محمدرضا احمدی سنگری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات حوزه کمبود آرد و یا تعطیلی نانوایی‌ها در شهرستان رشت و خمام گفت: در بازدید‌های میدانی از بخش‌های تابعه شهرستان‌های رشت و خمام، موجی از نارضایتی مردم شریف بخش‌های خشکبیجار، کوچصفهان، سنگر، لشت نشاء و بخش مرکزی رشت و خمام را شاهد بودم.

به گزارش خوبان خبر ؛  محمدرضا احمدی سنگری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات حوزه کمبود آرد و یا تعطیلی نانوایی‌ها در شهرستان رشت و خمام اظهار کرد: در بازدید‌های میدانی از بخش‌های تابعه شهرستان‌های رشت و خمام، موجی از نارضایتی مردم شریف بخش‌های خشکبیجار، کوچصفهان، سنگر، لشت نشاء و بخش مرکزی رشت و خمام را شاهد بودم.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دغدغه‌های مردم در خصوص دیر پخت کردن یا تعطیلی یا نیمه تعطیلی برخی نانوایی‌ها تصریح کرد: امروز در جلسه‌ای با حضور بخشداران مقرر شد بخشداران هر بخش به‌عنوان مسؤول کارگروه آرد و نان هر بخش باشند تا اختیار لازم به بخشداران هر بخش داده شود و بتوانند نانوایانی که در سطح بخش به‌درستی عمل می‌کنند مورد تشویق قرارگرفته و بالعکس با افرادی که آرد را برای مصارف غیر از پخت نان استفاده می‌کنند برخورد شود.

 عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی تدوین سازوکاری منظم و ساماندهی نانوایی‌ها و همچنین نحوه توزیع آرد را از دیگر مصوبات جلسه عنوان کرد و افزود: انتظار داریم با اقدامات و زمینه‌سازی که انجام شد، نظارت به‌درستی صورت گیرد تا دیگر افرادی حق نداشته باشد بی‌دلیل اقدام به تعطیلی نانوایی کنند.

احمدی سنگری با تأکید بر اینکه مقررشده حتماً نانوایان ساعات فعالیتشان را در محل قابل‌مشاهده مردم سر درب نانوایی قید کنند، گفت: متأسفانه خلأ نظارت‌ها، زمینه‌ساز استقرار بی‌نظمی می‌شود و باید دستگاه‌های متولی در این حوزه قوی‌تر و بهتر عمل کنند و پایش‌های مستمر را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اذعان به اینکه عملکرد صحیح مجلس می‌تواند زمینه‌ساز محو بسیاری از مفاسد شود، بیان کرد: ردم مجلس را به‌عنوان نهاد قانون‌گذاری می‌شناسند، اما رکن اصلی قوه مقننه در کشور وظیفه دیگری هم بر عهده دارد و آن نظارت است که اهمیت وظایف نظارتی مجلس کمتر از وظیفه قانون‌گذاری در آن نیست و نمایندگان هم نسبت به این امر اهتمام خوبی دارند.

وی نظارت بر عملکرد تمام دستگاه‌‌ها را تکلیف مهم خانه ملت دانست و افزود: در بازدیدهای میدانی که از بخش‌های تابعه شهرستان‌های رشت و خمام داشتم شاهد موجی از عدم نارضایتی مردم از نیازهای اولیه آنان بودم و تلاش می‌کنم در راستای عمل به وظیفه نظارتی تا جایی که امکان‌پذیر است به خواسته‌های مردم رسیدگی شود.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads