کد خبر: 215939 - تاریخ: سه‌شنبه، 28 سپتامبر 2021 - 16:24

۷۳۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گیلان پرداخت شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به پرداخت تسهیلات در ۲ قالب”رونق تولید” و “طرح تام” گفت: طی ۶ ماه نخست امسال با مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ۲۳۱ واحد تولیدی استان بیش از ۷۳۲ میلیارد تومان پرداخت شده است.

به گزارش خوبان، فرهاد دلق پوش، در جلسه شورای اداری سازمان صمت  استان  افزود: همچنین تاکنون ؛ در قالب طرح تام تسهیلاتی به مبلغ ۱۸۷ میلیارد تومان به ۱۷ واحد صنعتی اعطا شده است. 

وی رصد و پایش بیش از ۷۴ واحد صنعتی راکد و تعطیل در داخل و خارج از شهرک‌های صنعتی را از دیگر اولویت های کاری سازمان صمت گیلان دانست و گفت: شناسایی و پایش مستمر واحدهای راکد برای رسیدگی و رفع موانع آنها از برنامه‌های راهبردی سازمان با همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان به منظور احیا و راه اندازی مجدد می باشد.

دلق پوش در ادامه از حدود ۲ هزار و ۶۰۰ ثبت سفارش برای ورود مواد اولیه و کالا به استان خبر داد و اظهار داشت: در راستای حمایت از فعالان بخش تولید برای ورود مواد اولیه و ماشین آلات صنعتی و تولیدی ۲ هزار و ۶۳۲  فقره ثبت سفارش کالا در گیلان طی شش ماه  نخست امسال انجام شده است.

حدود سه هزار واحد صنعتی در گیلان فعال است. با تسهیلات پرداخت شده و حمایت های انجام شده، طی ۲ سال گذشته یعنی از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون افزون بر ۵۰۰ واحد تولیدی نیمه فعال یا غیرفعال، به مدار تولید بازگشته اند. 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads