کد خبر: 215868 - تاریخ: شنبه، 25 سپتامبر 2021 - 11:07

زیر سایه کرونا ؛

زنگ مهر برای دانش آموز خمامی به صدا درآمد

آئین زنگ آغاز سال تحصیلی صبح  امروز با حضور مسئولان و جمعی از دانش آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدرسه امام حسین (ع)خمام نواخته شد.

به گزارش خوبان خبر ؛  آئین زنگ آغاز سال تحصیلی صبح  امروز با حضور مسئولان و جمعی از دانش آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدرسه امام حسین (ع)خمام نواخته شد.

رئیس آموزش و پرورش خمام در گفتگو با خوبان خبر با تبریک آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی روز پنجشنبه برگزار شد و امروز نیز سال تحصیلی جدید به صورت رسمی آغاز شده است.

فاطمه میرزانژاد با اشاره به آموزش های مجازی تا پایان مهر،گفت: امسال بیش از  شش‌هزار و هفتصد هزار دانش آموز در مدارس خمام تحصیل می کنند.

وی افزود:  مدارس با جمعیت زیر ۱۰۰ دانش آموز و کلاس‌های زیر ۱۵ نفر دانش آموز در مناطق روستایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری در ماه جاری فعالیت خود را آغاز کردند.

رئیس آموزش و پرورش خمام با بیان اینکه بقیه دانش آموزان نیز اگر واکسن دریافت کنند به تدریج  طیق دستور العمل ها در مدرسه حضور پیدا خواهند کرد،گفت: سلامت دانش آموزان و معلمان در اولویت است.

فاطمه میرزانژاد  با بیان اینکه کیفیت یادگیری و بهبود آن در حضور دانش آموزان در کلاس درس از دیگر اصولی که مدنظر آموزش و پرورش است ، افزود: دانش آموز باید بتواند با حضور در کلاس درس به صورت مستقیم و چهره به چهره تمام فرایندهای آموزشی و تربیتی را از نفس گرم معلم دریافت کند

وی تصریح کرد: اما در شرایطی که این امکان میسر نیست همکاران ما خودشان را آماده کرده اند تا با ارائه محتواهای آموزشی در بستر شبکه شاد و در فضای مجازی این امکان را فراهم کنند که بهبود یادگیری دانش آموزان ارتقا پیدا کند و دانش آموزان بیش از این  ضرر و زیان نبینند.

انتهای پیام/۲۱۲۱۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads