کد خبر: 215843 - تاریخ: جمعه، 24 سپتامبر 2021 - 19:56

در هفته دوم لیگ دسته اول نوجوانان استان گیلان ؛

تیم‌ فوتبال تقی خواه خمام بازی برده را با شکست تعویض کرد

از هفته دوم لیگ دسته اول نوجوانان استان گیلان تیم‌ فوتبال تقی خواه خمام و کشاورز لنگرود عصر امروز در ورزشگاه شهدای لنگرود به مصاف هم رفتند که در پایان کار کشاور لنگرود با سه گل نماینده خمام را شکست داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ از هفته دوم لیگ دسته اول نوجوانان استان گیلان تیم‌ فوتبال تقی خواه خمام و کشاورز لنگرود عصر امروز در ورزشگاه شهدای لنگرود به مصاف هم رفتند که در پایان کار کشاور لنگرود با سه گل نماینده خمام را شکست داد.

بازی در ابتدای کار بدون تنش پیگیری می‌شد و حملات نصف و نیمه‌ای هم‌روی دروازه هرکدام از تیم‌ها انجام می‌شد ولی راهی به‌سوی دروازه‌ها نداشت تا اینکه در دقیقه ۴۵ بازی ارسلان بشارتی بازکین تقی خواه موفق شد اولین گل بازی و تیمش را روانه تیم حربق کند تا نیمه اول را با همان یک گل به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم حملات کشاورز لنگرود گسترده‌ تر شد و در دقیقه ۵۷ دروازه میهمان باز شد و تیم کشاورز به گل تساوی دست‌یافت.

در ادامه تیم‌ تقی خواه خمام حملاتی بر روی دروازه‌ تیم مهمان تدارک دید و موفق شد در دقیقه ۶۲ توسط حسین صدیقی توانست برای بار دوم دروازه کشاورز لنگرود را باز کند.

بااینکه انتظار می‌رفت تیم‌ فوتبال تقی خواه خمام از دو گل خود دفاع کنند، اما شرایط این‌گونه نبود و تیم کشاورز لنگرود توانست دو گل دیگر به ثمر برساند تا در سرانجام این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم لنگرودی خاتمه یابد.

انتهای پیام/۱۱۲۵۵۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads