کد خبر: 215556 - تاریخ: دوشنبه، 20 سپتامبر 2021 - 15:32

فرمانده سپاه مقداد خبر داد ؛

۱۰۰ برنامه محوری در هـفته دفاع مقدس در سطح شهرسـتان خمام و بخش های خشکبیجار و لشت نشا برگزار می‌شـود

فرمانده سپاه مقداد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ایستادگی ملت در راه خدا در خنثی کردن توطئه‌های دشمن بیان کرد: رهبر انقلاب جنگ ما را گنجینه‌ای معرفی کردند که باید از آن به نیکی بهره برد.

به گزارش خوبان خبر؛ فرمانده سپاه ناحیه مقداد در نشست خبری با اصحاب رسانه با تقدیر از تلاش مطلوب خبرنگاران برای پوشش اخبار، یاد و خاطره ۲۵۰ هزار شهید دفاع مقدس بویژه شهدای والامقام خمام،خشکبیجار ولشت نشاء را در آستانه هفته دفاع مقدس گرامی داشته و عنوان کرد : مقام معظم رهبری جنگ تحمیلی‌را گنجینه‌ای معرفی کرده‌اند که باید از آن به نیکی بهره برد؛ لذا برای هفته دفاع مقدس امسال شعار «ما مقتدریم» درنظر گرفته‌شده، که برای تحقق و تبیین این‌شعار بیش‌از یکصد برنامه در سطح شهر و روستاهای خمام،خشکبیجار ولشت نشاء پیش‌بینی شده است.

سرهنگ‌ نادر حامدی با بیان اینکه در این‌هفته از جمعی‌از پیشکسوتان، ایثارگران و فرماندهان پایگاه‌های این ناحیه تجلیل صورت خواهد گرفت، تصریح کرد : افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و محصولات فرهنگی، غبارروبی و گلباران مزار شهدا، رژه خودرویی، همایش زنان عاشورایی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، افتتاح مسکن محرومین، رزمایش میعاد رضویون، برپایی میز خدمت ، تجلیل از جهادگران سلامت، برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی و … از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس با هدف زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال روحیه شجاعت و حماسه به نسل آینده می‌باشد.

وی با اشاره به توسعه مراکز واکسیناسیون کرونا با حضور نیروهای بسیجی، افزود : خوشبختانه مبحث واکسیناسیون سرعت گرفته و حضور نیروهای جهادی باعث‌شده تا کمبود نیروی کادر درمان در این‌شهرستان مرتفع گردد.

سرهنگ نادر حامدی با اشاره به اینکه برای تشکیل سپاه ناحیه خمام اقدام به راه اندازی ۴ حوزه مقاومت در بخش چوکام و دهستان کته سر کردیم،افزود: بزودی سپاه ناحیه از خشکبیجار و لشت نشاء جدا و ناحیه جدیدی در لشت نشاء تشکیل می شود.

انتهای پیام/۱۲۲۱۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads