کد خبر: 215544 - تاریخ: دوشنبه، 20 سپتامبر 2021 - 10:10

فلاحتی صبح امروز در بازدیدی مطرح کرد:

تجهیزات درمانی رشت نیازمند توجه بیشتر است | مسئولان کار را برای خدا انجام دهند

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: در بازدیدی که از بخش تجهیزات درمانی رشت داشتیم تقریبا خوب بود منتها باید بیشتر از این توجه شود.

به گزارش خوبان خبر ،  آیت الله رسول فلاحتی امروز در راستای ارائه خدمات بهتر به بیماران از ظرفیت های درمانی شهر رشت بازدید کرد.

امام جمعه رشت در جریان بازدید مذکور با تبریک به تمام کسانی که خدمات درمانی به بیماران ارائه می کند اظهار کرد: از تلاش همه کادرهای پزشکی، درمانی، پیراپزشکی به ویژه دانشگاه علوم پزشکی که در ایام کرونا از موج نخست تاکنون زحمت های بسیاری را متحمل شدند، قدردانی می کنم.

وی به بازدید از بیمارستان های پورسینا، رازی، دکتر حشمت، بیمارستان ارتش در فضای بیمارستانی پورسینا و سایت پزشکی لاکان رشت اشاره کرد و افزود: حقیقتا تلاش های بسیاری صورت گرفته است.

 
آیت الله فلاحتی تصریح کرد: با فروکش کردن پیک کرونا فضاهای درمانی خوبی ایجاد شده، بستر مراقبت از بیماران فراهم آمده و تمهیدات خوبی صورت پذیرفته است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با توصیه به مردم در رعایت شیوه نامه بهداشتی که توسط نظام سلامت و دانشگاه علوم پزشکی اعلام می شود، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که مردم بهداشت و اصول بهداشتی و ایمنی را رعایت کنند و چند مورد را بیان کردند.

وی با قدردانی از تلاش های انجام شده کادر پزشکی، پرستاران و تمام متولیان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ارائه خدمات درمانی به بیماران، یادآور شد: امیدواریم این شیوه ادامه پیدا کند.

آیت الله فلاحتی به اجرای پروژه های دانشگاه علوم پزشکی گیلان با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء صلی الله وآله وسلم اشاره کرد و گفت: بیمارستان ۸۰ تختخوابی در محوطه بیمارستان پورسینا در حال احداث است ضمن اینکه سایت لاکان و همچنین ساختمان های با ۲۵ سال قدمت که دچار فرسودگی شدند، بازسازی می شوند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه در آینده نه چندان دور شاهد تحولات خوبی در عرصه بیمارستانی و تجهیزات پزشکی گیلان خواهیم بود، اظهار کرد: در بازدیدی که از بخش تجهیزات درمانی داشتیم تقریبا خوب بود منتها باید بیشتر از این توجه شود.

وی ادامه داد: از همه دوستان عزیز می خواهیم کار را برای خدا انجام دهند زیرا هر جا با توکل و روحیه جهادی کار برای رضای خدا انجام شود به طور قطع بندگان خدا هم راضی خواهند شد.

آیت الله فلاحتی در پایان بیان کرد: امیدواریم خدای متعال به همه این عزیزان توفیق روزافزون عنایت بفرماید.

نماینده ولی فقیه در گیلان با همراهی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان از بخش های مختلف مرکز آموزشی درمانی پورسینا، بیمارستان تنفسی سرلشکر شهید موسی نامجو نیروی زمینی ارتش در محوطه بیمارستان پورسینا، مرکز آموزشی درمانی دکتر حشمت، مرکز آموزشی و پژوهشی ۱۷ شهریور، مرکز آموزشی، درمانی و تحقیقاتی رازی، خوابگاه در حال احداث دخترانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مرکز مراقبتی پدافند غیرعامل در سایت لاکان رشت بازدید کرد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads