کد خبر: 215521 - تاریخ: یکشنبه، 19 سپتامبر 2021 - 19:15

در هفته نخست رقابتهای لیگ دسته اول نونهالان گیلان ؛

پیروزی تیم نونهالان شهرداری خمام بدون سرمربی و مربی

شهرداری خمام  و ملوان لاهیجان در هفته نخست رقابتهای لیگ دسته اول نونهالان گیلان در زمین ورزشی علی بحری خمام  مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان بازی شهرداری خمام موفق شد به پیروزی دست یابد.

به گزارش خوبان خبر ؛ شهرداری خمام  و ملوان لاهیجان در هفته نخست رقابتهای لیگ دسته اول نونهالان گیلان در زمین ورزشی علی بحری خمام  مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان بازی شهرداری خمام موفق شد به پیروزی دست یابد.

بازی در نیمه اول بسیار متعادل آغاز شد و هر دو تیم یکدیگر را محک زدند و چند موقعیت نصف و نیمه روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند.

در ادامه این بازی نیمه اول شهرداری خمام نمایش بسیار بهتری داشت و فشار زیادی را روی ملوان لاهیجان آورد. همین فشار باعث شد در دقیقه ۳۰ مدافعان حریف بر روی مهاجم شهرداری خمام در محوطه جریمه خطا کندکه این امیرضا طاعتی  بازیکن شهرداری خمام پشت ضربه پنالتی ایستاداما دروازبان ملوان لاهیجان موفق شد ضربه پنالتی را مهار کند  تا این نیمه بدون ردوبدل شدن گلی، با نتیجه مساوی خاتمه یابد.

در نیمه دوم تیم شهرداری خمام بازی را بهتر آغاز کرد و حملات متعددی را انجام داد تا اینکه در دقیقه ۶۹  ابوالفضل حسینیان  مدافع پیش‌تاخته تیم فوتبال شهرداری بر تنها گل تیمش را به ثمر رساند تا شهرداری خمام با این گل در این دیدار به برتری برسند.

به گزارش خوبان خبر ؛ امیر رستگار «سرمربی تیم» و شهرام جعفری «مربی تیم» به دلیل محرومیت از سوی کمیته انضباطی در نیمکت شهرداری خمام حضور نداشتند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads