کد خبر: 215398 - تاریخ: پنج‌شنبه، 16 سپتامبر 2021 - 16:00

نماینده مردم شهرستان‌های خمام و رشت در مجلس

امکانات باید متعارف توزیع شود/ضرورت استقرار کلینیک ویژه در خمام

نماینده مردم شهرستان خمام در مجلس با بیان اینکه تلاش می کنیم منابع بیشتری برای خمام فراهم کنیم، گفت: متاسفانه این منابع در رشت بیشتر هزینه می شود و خمام را از یاد می برند و ما باید امکانات استان را متعارف توزیع کنیم تا سهم خمام بیشتر باشد و هم امکاناتی که در سطح کشور متمرکز است در سطح شهرستان خمام هزینه کنیم.

گزارش خوبان خبر، جبار کوچکی نژاد ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خمام با بیان اینکه امسال سال سختی را به خصوص در حوزه عمرانی در پیش داریم، اظهار کرد: ما وظیفه داریم به مردم در تمام مشکلات خدمات بدهیم و این خدمات شامل اخلاق خوب هم می شود و نباید مردم را معطل کنیم.

وی با بیان اینکه عدم برخورد مناسب و پاسخگویی به مردم یکی از مشکلات سیستم های اداری است، گفت: در نظرسنجی ها مردم بیش از ۸۰ درصد از سیسستم اداری نگران هستند، و این نگرانی با نوع پاسخگویی رفع می شود و مربوط به پول نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های خمام و رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات خوب منطقه آزاد انزلی بیان کرد: بیش از ۲۳ روستای حوزه خمام و شهرستان رشت در مدتی دچار بحران شده بود که خوشبختانه حل شد.

کوچکی نژاد با بیان اینکه مدیران کل کند کار می کنند، افزود: باید مدیران بخشی از هزینه ها را کم کرده و دستگاه ها را مستقر کنید، برخی از دستگاه های دست و پاگیر باید با سرعت بیشتری به کار خود ادامه دهند، وظیفه ما نمایندگان این است که در کنار فرماندار باشم.

وی با اذعان به اینکه فرمانداری رشت نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای شهرستان خمام باشد، گفت: از این بابت از فرماندار شهرستان خمام می خواهیم با پیگیری های مجدانه این مشکلات را حل کنند، ما نیز در کنار فرماندار در بحث زیرساخت ها ی شهرستان، جاده خواچکین تا ضیابر که فرصتی برای دو شهر باشد و بخشی از منابع کشور را اینجا متمرکز کند و ترافیک شهری چوکام و پیربازار را کاهش دهد.

نماینده مردم شهرستان‌های خمام و رشت در مجلس با اشاره به مشکلات زیرساختی خمام افزود: اب شرب یکی از مشکلاتی است که بیشتر در روستاها و مقدار کمی نیز در شهر وجود دارد و این خط لوله خمام به خشکبیجار و روستاهای دو طرفه باید مشکلات آب شرب در آن ها حل شود.

کوچکی نژاد با بیان اینکه ساخت خط ساحلی حسن رود تا زیباکنار شروع شده و جاده ها در حال تخریب و لوله گذاری انتقال آب است، گفت: خطزیباکنار هنوزشروع نشده و خط پر هزینه ای است و اگر تا چمخانه امتداد پیدا کند حدود ۸۰۰ میلیارد تومان این خط منابع نیاز دارد که در تلاشیم از بخش خصوصی این خط انتقال را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم منابع بیشتری برای خمام فراهم کنیم، افزود: متاسفانه این منابع در رشت بیشتر هزینه می شود و خمام را از یاد می برند و ما باید امکانات استان را متعارف توزیع کنیم تا سهم خمام بیشتر باشد و هم امکاناتی که در سطح کشور متمرکز است در سطح شهرستان خمام هزینه کنیم.

نماینده مردم شهرستان خمام در مجلس با اشاره به دیدار خود با وزیر بهداشت بیان کرد: در این دیدار درخواست کردم که یک کلینیک ویژه برای شهرستان خمام سریع در نظر گرفته شود، تأمین اجتماعی و بهداشت موظف هستند دو کلینیک ویژه در شهرستان خمام مستقر شوند تا بتوانیم بسیاری از خدمات درمانی اعم از عمل های سرپایی را انجام دهیم.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads