کد خبر: 215331 - تاریخ: دوشنبه، 13 سپتامبر 2021 - 09:54

خریداری ۲۴۲ تن گندم از گندم‌کاران گیلانی

به گفته مدیر تعاون روستایی گیلان در طی این مدت ۲۴۲ تن محصول گندم به ارزش ۱۲ میلیارد ریال، از گندمکاران گیلانی خریداری شده است.

به گزارش خوبان،  عباس جعفرپور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حمایت از کشاورزان در این شرایط سخت اقتصادی یکی از اولویت‌های مسؤولان است، اظهار کرد: کشور در شرایط سخت اقتصادی به سر برده و کشاورزان در این وضعیت با تلاش و زحمت خود محصولات  متنوع را تولید و در اختیار بازار قرار می‌دهند.

وی با اشاره به خرید تضمینی محصولات کشاورزی در گیلان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از ابتدای امسال تاکنون ۶۲ هزار و ۷۱۳ تن محصول کشاورزی برای حمایت از کشاورزان، به‌صورت توافقی و تضمینی خریداری‌شده و این روند ادامه‌دار است.

مدیر تعاون روستایی گیلان، گندم را یکی از نیازهای اساسی کشور دانست و افزود: در طی این مدت ۲۴۲ تن محصول گندم به ارزش ۱۲ میلیارد ریال، از گندم‌کاران گیلانی خریداری‌شده است.

 جعفرپور با تأکید بر لزوم توجه به اجرای طرح‌های خریدوفروش توافقی محصولات کشاورزی و دامی در گیلان بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون دو هزار و ۳۲۶ تن گوشت سفید و قرمز به ارزش ۵۱۴ میلیارد ریال و ۱۲ هزارتن شیر به ارزش ۵۱۴ میلیارد ریال از کشاورزان گیلانی خریداری‌شده است.

به گفته مدیر تعاون روستایی گیلان ۳۰ هزار تن انواع محصول کشاورزی از جمله برنج، شلتوک برنج، دانه ذرت، جو، سبوس، کنجاله و سویا به ارزش ۲۸۰ میلیون تومان از کشاورزان خریداری‌شده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads