کد خبر: 215323 - تاریخ: دوشنبه، 13 سپتامبر 2021 - 09:35

در دیدار استاندار گیلان با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) مطرح شد؛

شتاب در تکمیل پروژه های زیربنایی عمرانی و طرح های بهداشتی درمانی گیلان

استاندار گیلان در دیدار با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت که تاکید داریم با رفع هرگونه موانع، تامین منابع مالی از اعتبارات قابل دسترس ملی و استانی و نیز بهره گیری از توانمندی های این قرارگاه، تکمیل پروژه های زیربنایی عمرانی و طرح های بهداشتی درمانی گیلان شتاب گیرد.

به گزارش خوبان،  ارسلان زارع در دیدار سردار هوشی سادات فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به روند احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی جایگزین پورسینای رشت و تکمیل دانشکده پزشکی لاکان و تلاش‌های صورت گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی استان اشاره و اظهار کرد: بهره‌گیری از توانمندیهای فنی، لجستیکی و مالی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) می‌تواند زمینه‌ساز تسریع اجرای پروژه‌های مذکور و برخورداری مردم فهیم گیلان از این زیرساخت‌های ضروری باشد. 
وی افزود: استانداری گیلان نیز در این مقطع زمانی باتوجه شیوع ویروس کرونا، آمادگی هرگونه مساعدت‌ در جهت رفع موانع احتمالی و تأمین منابع مالی از اعتبارات قابل دسترس ملی و استانی را دارد. 
نماینده عالی دولت در گیلان به اجرای پروژه احداث سد مخزنی پلرود توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و پیشرفت فیزیکی حدود ۷۷ درصدی این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: تقویت ماشین آلات و امکانات موردنیاز برای شتاب در اتمام این طرح حیاتی و نیز پروژه راه جایگزین سد پلرود، مورد انتظار است.
انتهای پیام/۵۵۵
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads