کد خبر: 215305 - تاریخ: یکشنبه، 12 سپتامبر 2021 - 18:36

با اعتباری قریب بر 5 ‚ 2 میلیارد ریال ؛

۲۰۰۰ متر شبکه فرسوده در روستا طالکام به کابل خودنگهدار تبدیل شد

آرش واقف در حاشیه اجرای طرح جهادی تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در روستای طالکام خمام با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۵ کیلومتر از شبکه سیمی شهرستان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است، افزود: برای اجرای این پروژه بیش از ۲۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خوبان خبر ؛  در سال‌های اخیر بالابودن قیمت مس در بازار سیاه و سرقت سیم‌های مسی باعث افزایش آمار سرقت کابل‌های برق شده است.

 سارقان با به خطر انداختن جان خود اقدام به قیچی کردن سیم‌های مسی کرده که مشکلات فراوانی را هم برای شبکه‌های توزیع نیروی برق و هم به لحاظ ایمنی برای مردم، در پی داشته است.

چند سالی است که در کشورمان جایگزینی کابل‌های خودنگهدار با کابل‌های مسی قدیمی مورد استقبال و استفاده قرار گرفته است.

آرش واقف در حاشیه اجرای طرح جهادی تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در روستای طالکام در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۵ کیلومتر از شبکه سیمی شهرستان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است، افزود: برای اجرای این پروژه بیش از ۲۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس اداره برق خمام با بیان اینکه امروز نیز در روستای طالکام به همت ۶ اکیپ اجرایی، ۲۰۰۰ متر شبکه فرسوده به کابل خودنگهدار تبدیل شد، افزود: اجرای این طرح با اعتباری قریب به ۵‚۲ میلیارد ریال انجام شد.

وی در پایان یادآور شد: از جمله مزایای تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، حمایت از بخش‌های خصوصی و استفاده از پیمانکاران بومی در جهت ارتقاء سطح کیفیت، کاهش قیمت تمام شده و زمان ارائه خدمت‌رسانی به مردم و تلاش در تامین برق پایدار آنان خواهد بود.

 

انتهای پیام/۸۷۴۴۴

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads