کد خبر: 215255 - تاریخ: جمعه، 10 سپتامبر 2021 - 01:31

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان ؛

برخورد قاطع دستگاه قضا با سودجویان جنگل فتاتو خمام/ رسیدگی فوق‌العاده و خارج از نوبت پرونده قطع درختان فتاتو

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان از عزم جزم دستگاه قضا در برخورد با سودجویی‌های صورت گرفته در جنگل‌های فتاتو خمام خبر داد و گفت: به‌صورت فوق‌العاده و برابر با مُرّ قانون با سودجویان این جنگل‌ها اعمال قانون می‌شود.

به گزارش خوبان، جان‌احمد آقایی امروز در حاشیه بازدید از جنگل‌های فتاتو شهرستان خمام د با اشاره به اهمیت این جنگل در استان، اظهار کرد: جنگل‌های فتاتو ۳۶۴ هکتار وسعت دارد و جزو جنگل‌های هیرکانی در منطقه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به سودجویی‌های صورت گرفته در جنگل‌های فتاتو خمام، افزود: سودجویان بعضاً غیربومی هستند و اقدام به تصرف جنگل‌های فتاتو زده‌اند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با تأکید بر عزم جزم دستگاه قضا در برخورد با متخلفان و مجرمان در رابطه با قطع درختان جنگل فتاتو خمام بیان کرد: دادستان پرتلاش و سخت‌کوش خمام به همت متولیان منابع طبیعی به موضوع سودجویی در جنگل‌های خمام ورود کرده و برای تمامی افرادی که با سودجویی درختان را قطع کرده‌اند، پرونده تشکیل دهد.

آقایی از رسیدگی فوق‌العاده و خارج از نوبت پرونده قطع درختان جنگل فتاتو خمام خبر داد و گفت: برابر با مُرّ قانون و مقررات در رابطه با سودجویی‌های صورت گرفته در جنگل‌های خمام اعمال قانون می‌شود.

وی همچنین با اشاره به دستور انسداد پل دسترسی به منطقه آزاد در محدوده جنگل‌های فتاتو خمام تصریح کرد: این پل توسط منطقه آزاد انزلی برای کمک به منابع طبیعی ساخته شده بود اما متأسفانه سودجویان از این پل سو استفاده و دست به تخریب جنگل می‌زدند ازاین‌رو این پل توسط منطقه آزاد مسدود و صرفاً با اجازه منابع طبیعی قابل‌بازگشایی خواهد بود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با تأکید بر قاطعیت دستگاه قضا در برخورد با متخلفان و مجرمان در هر سطح و منصبی، گفت: هرکسی در هر مقامی اگر قصد تعرض به منابع طبیعی و جنگل‌ها را داشته باشد، قانون‌گذار دستش را قطع خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/۲۱۲۱۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads