کد خبر: 215209 - تاریخ: پنج‌شنبه، 9 سپتامبر 2021 - 11:49

فرمانده انتظامی گیلان؛

دستگیری ۶۶ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار گیلان

به گفته فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان در طرح اقتدار ۶۶ نفر از اراذل‌واوباش دستگیر و ۱۳۱ نفر نیز به پلیس احضار شدند.

به گزارش خوبان، سردار عزیزالله ملکی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از مطالبات مردمی برخورد قاطع با برهم زنندگان ناامنی‌ها است، گفت: این طرح در اولویت کاری نیروی انتظامی قرار گرفت و از ابتدای امسال با تعامل مراجع قضائی با موفقیت‌های خوبی همراه بوده است.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اجرای طرح برخورد با اراذل از ۱۳ شهریور و به مدت یک هفته در سطح استان، بیان کرد: در جریان برگزاری این طرح، ۶۶ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار دستگیر و ۱۳۱ نفر نیز احضار و توجیه شدند.

دستگیری ۶۶ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار گیلان

وی تصریح کرد: ۱۳۶ قبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح جنگی که به صورت غیرمجاز در دست افراد بود نیز توسط پلیس کشف و به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سردار ملکی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی برای برخورد با اراذل در سطح فضای مجازی، بیان کرد: افرادی که در سطح فضای مجازی اقدام به خودنمایی و عربده کشی می‌کردند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه پلیس راهور هر ساله طرح جامعی درباره سرویس مدارس پیش بینی می‌کند تا از تردد سرویس‌های غیرمجاز جلوگیری شود، افزود: از مسئولان مدارس درخواست داریم که در این زمینه با پلیس نهایت همکاری را داشته باشند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads