کد خبر: 215196 - تاریخ: پنج‌شنبه، 9 سپتامبر 2021 - 08:54

نماینده رشت و خمام در مجلس

تخصص و داشتن روحیه انقلابی ملاک انتخاب استاندار گیلان است

نماینده رشت و خمام در مجلس گفت: تخصص، تعهد، داشتن روحیه جهادی و انقلابی ملاک های انتخاب استاندار گیلان است.

 له گزارش خوبان، محمد رضا احمدی شامگاه چهارشنبه در گفتگویی با اشاره به انتخاب استاندار برای استان گیلان، گفت: از مهم‌ترین ملاک‌ها برای انتخاب استاندار برای گیلان شناخت مشکلات مردم، حضور میدانی و انقلابی بودن است.

وی با بیان اینکه امروز استان گیلان با مشکلات و چالش‌های مختلفی دست به گریبان است، تأکید کرد: استاندار آینده گیلان باید به صورت جهادی و انقلابی وارد عمل شده و با داشتن تخصص و تعهد در مسیر رفع این مشکلات گام بردارد.

نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه مبارزه با فساد باید رویکرد اصلی استاندار گیلان باشد، گفت: یکی دیگر از مواردی که در انتخاب استاندار گیلان بسیار حائز اهمیت بوده و پیگیر آن هستیم داشتن سوابق اجرایی و عملکردی موفق در حوزه مدیریتی است.

وی در ادامه با انتقاد از کمبود تعداد مراکز واکسیناسیون در سطح شهرستان رشت، گفت: ایجاد صف‌های طولانی برای تزریق واکسن مناسب نیست.

احمدی همچنین به موضوع مشکل کمبود واکسن برکت در استان گیلان اشاره و اضافه کرد: بسیاری از شهروندان برای دُز دوم واکسن برکت به مراکز مراجعه می‌کنند که با نبود این واکسن مواجه می‌شوند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads