کد خبر: 214937 - تاریخ: سه‌شنبه، 31 آگوست 2021 - 10:59

اهدای ۱.۵ میلیاردی تجهیزات به مراکز درمانی گیلان

یک و نیم میلیارد تومان تجهیزات و اقلام مورد نیاز درمان بیماران کرونا در استان گیلان توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اهدا شد.

به گزارش خوبان، محمد کرمی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در گیلان در حاشیه دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و اهدای تجهیزات و اقلام مور دنیاز درمان بیماران کرونا در استان، با تقدیر از تلاش‌های کادر بهداشت و درمان در بحران کرونا، اظهار کرد: در بحران کنونی که همه با آن مواجه هستیم، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نیز اقداماتی را در جهت کاهش میزان ابتلا و افزایش بهداشت عمومی در جامعه انجام داده است.

وی با بیان اینکه ستاد مذکور از ابتدای پیک کرونا در کنار مردم بوده، افزود: توزیع بسته های بهداشتی برای بیماران خاص و عموم مردم، راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک، تهیه و توزیع ماسک، لباس ایزوله و شیلد برای مراکز درمانی و همچنین راه‌اندازی دو واحد سیار و ثابت دوراپزشکی در استان از جمله اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام در گیلان بوده است.

کرمی همچنین از استمرار مساعدت‌های این ستاد به کادر بهداشت و درمان خبر داد و گفت: جهت تداوم مشارکت این ستاد در درمان بیماران کرونایی، امروز نیز هفت دستگاه کمک تنفسی بای پپ، دو عدد ونتیلاتور و ۳۰ عدد کپسول اکسیژن به مراکز بیمارستانی و درمانی استان با اعتبار حدود یک و نیم میلیارد تومانی تامین و آماده توزیع است.

دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز، ضمن تقدیر از مساعدت‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در بحران کرونا، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام یکی از همراهان مردم در بحران کووید۱۹ از ابتدا تاکنون بوده است.

وی با اشاره به اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام طی ۱۸ ماهه گذشته، افزود: این ستاد علاوه بر تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و حفاظت فردی، در تامین تجهیزات سرمایه‌ای از جمله دستگاه اکسیژن ساز در املش نیز مشارکت داشته است.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام اقدامات قابل توجهی در جهت توسعه زیرساخت‌های زیربنایی و روبنایی داشته، عنوان کرد: استان گیلان با توجه به حجم عقب‌ماندگی‌ها در حوزه زیرساخت به شدت نیازمند توان و کمک این نهاد انقلابی و مردم محور است.

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads