کد خبر: 214891 - تاریخ: دوشنبه، 30 آگوست 2021 - 09:28

مدیرعامل باشگاه. ملوان

غیر فوتبالی ها در جزئیات فنی ملوان دخالت نکنند

مدیر عامل باشگاه ملوان انزلی خواستار کمک مسئولان برای صعود تیم ملوان به لیگ برتر شد و گفت : آنهایی که از فوتبال سر رشته ای ندارند نباید در جزئیات فنی تیم دخالت کنند .

به گزارش خوبان خبر ، پژمان نوری عصر یکشنبه در نشست خبری باشگاه ملوان در سالن همایش اداره بنادر و دریانوردی گیلان در انزلی اظهار داشت :معتقدم برای آنکه ملوان به جایگاهی برسد مسئولان باید کمک بیشتری کنند در فصل گذشته  یک میلیارد تومان از طریق سازمان منطقه آزاد انزلی به باشگاه ملوان پرداخت شد مابقی هزینه ها کاملا شخصی بوده است لذا از مسئولان تقاضا داریم به ملوان کمک کنند .
وی با بیان‌اینکه ملوان در فصل گذشته می توانست به نتایج بهتری دست یابد ، تصریح کرد: همواره بر تیم‌ ملوان خرده می گیرند که بازیکنان برای باخت ها باید جریمه شوند ما در پایان فصل ۷۵ درصد پرداختی داشتیم و ۲۵ درصد به خاطر نتایج حاصله بازیکنان جریمه شدند .
وی گفت : شان ملوان، رده یازدهم جدول نیست ، این به دلیل ضعیف بودن کادر فنی نیست بلکه مشکلات ملوان بسیار زیاد بوده است .
نوری افزود:شاید مشکلات ملوان بسیار زیاد باشد اما بیشتر تمرکز ما بر روی پرداخت بدهی و باز کردن پنجره نقل و انتقال بوده است تمام تمرکز ما در فصل گذشته بر روی تیم نبود ولی در این فصل به هواداران قول می دهیم در هر بازی رو به جلو باشیم .
وی اضافه کرد: امسال فصل بهتری نسبت به سال گذشته خواهیم داشت چون با برنامه ریزی و بودجه بندی انجام شده بودجه در محل مناسب آن هزینه خواهد شد و تلاشمان برای سال آینده ، صعود ملوان به لیگ‌برتر است .
وی گفت : اعتقاد دارم‌ برای آنکه ملوان به جایی برسد به کمک بیشتری نیاز دارد و این نیازمند مساعدت مسئولان است.
نوری خاطر نشان ساخت : متاسفانه پس از ۵۱ سال ملوان زمینی اختصاصی برای تمرین و دفتر باشگاه ندارد امیدواریم بتوانیم دفتری در شان نام و هواداران این باشگاه داشته باشد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads