کد خبر: 214884 - تاریخ: یکشنبه، 29 آگوست 2021 - 09:17

رئیس پلیس‌راه گیلان؛

جلوگیری از ورود ۳۱ هزار خودروی غیربومی به گیلان

رئیس پلیس‌راه گیلان با اشاره به کاهش ورود خودروهای غیربومی به گیلان در دو هفته گذشته گفت: در این مدت از ورود ۳۱ هزار خودروی شخصی با پلاک غیربومی جلوگیری شد.

به گزارش خوبان، جاور صفاری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ممنوعیت تردد خودرو در کشور به پایان رسیده است، اظهار کرد: طبق دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا ممنوعیت تردد خودرو در کشور از  ۲۴ مرداد آغاز و تا پنج شهریور ادامه داشته است.

وی با اشاره به اتمام زمان طرح ممنوعیت تردد خودرو در گیلان گفت: این طرح از روز جمعه به اتمام رسیده است ولی کماکان خودروهای غیربومی در صورت ورود به شهرستان‌های نارنجی و قرمز جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس‌راه گیلان با اشاره به کاهش ورود خودروهای غیربومی به گیلان در دو هفته گذشته بیان کرد: در این مدت با تلاش مأموران و همکاری مردم ورود مسافر به استان  ۴۷ درصد کاهش داشته است.

به گفته صفاری در دو هفته گذشته از ورود ۳۱ هزار خودروی شخصی با پلاک غیربومی جلوگیری شد.

وی با گله‌مندی از بی توجه‌ای برخی از رانندگان و اصرار آنان به ورود به استان گیلان تصریح کرد: در زمان ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به گیلان شاهد اصرار عجیب برخی از رانندگان برای ورود به گیلان بودیم و با مأموران پلیس‌راه ۱۱ هزار راننده متخلف  به دلیل تردد غیرمجاز مورد اعمال قانون شدند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads