کد خبر: 214864 - تاریخ: شنبه، 28 آگوست 2021 - 18:34

فرماندار خمام در ستاد مدیریت کرونا ؛

کسبه دستورالعمل را رعایت نکنند بازار را تعطیل می‌کنیم

به گزارش خوبان خبر ؛ احمدی امروز در جلسه ستاد کرونای شهرستان خمام با اشاره به ضرر برخی کسبه شهرستان در تعطیلات کرونایی اظهار کرد: کسبه معترض بودند که مغازه ها تعطیل هستند اما هنوز راه ورود و خروج مسافران باز است که خوشبختانه این موضوع را نیز بررسی و رفع شد. وی با اشاره به […]

به گزارش خوبان خبر ؛ احمدی امروز در جلسه ستاد کرونای شهرستان خمام با اشاره به ضرر برخی کسبه شهرستان در تعطیلات کرونایی اظهار کرد: کسبه معترض بودند که مغازه ها تعطیل هستند اما هنوز راه ورود و خروج مسافران باز است که خوشبختانه این موضوع را نیز بررسی و رفع شد.

وی با اشاره به بستری های کرونایی در بیمارستان ها گفت: باید بار مضاعف و فشارهای روانی را در این زمان که درگیر کرونا هستیم از کادر درمان برداریم.

فرماندار شهرستان خمام با اشاره به همکاری تمامی ارگان ها برای کنترل کرونا بیان کرد: متاسفانه در برخی شهرستان ها با کمبود تخت مواجه بودند و نیز کمبود سرم داشتیم و نشاندهنده سنگینی عمق کار بود.

احمدی با بیان اینکه وزیر به تنهایی نمی تواند معجزه کند، افزود: ما نیز باید دست به دست هم دهیم و کمک کنیم تا مردم شرایط معیشتی بهتری پیدا کنند.

وی با بیان اینکه تا وقتی که دستورالعمل های بهداشتی ستاد کرونا اجرا شود بازارهای شهرستان خمام می توانند به فعالیت ادامه دهند، گفت: رعایت فاصله گذاری و ماسک زدن با کمک صنوف و شهرداری به جهت ضرورت این امر برای توجه به سلامت انسان ها ضروری است.

فرماندار شهرستان خمام با اشاره به اینکه خمام در امر واکسیناسیون پیشرو بود، افزود: حدود ۷۰ درصد از جمعیت خمام دو دُز واکسن خود را دریافت کردند، همچنین در ایام محرم جزو شهرستان های پیشرو در رعایت دستورالعمل های بهداشتی بودیم.

احمدی با تأکید بر اینکه کسبه و فروشندگان در روز بازار در محیط خیابان کسی مستقر نشود و همه در بازار مستقر شوند، بیان کرد: لازمه این کار همکاری مردم است و اگر موارد و شروطی که ابلاغ می شود از سوی بازاریان رعایت نشود بازار را می بندیم.

به گفته فرماندار خمام، کسبه شهرداری ماسک تهیه کنند تا اگر در بازار کسی ماسک نداشت در روزهای نخست به آن ها ماسک بزنند تا این فرهنگ جا بیفتد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads