کد خبر: 214821 - تاریخ: جمعه، 27 آگوست 2021 - 23:30

حادثه دیگر در جاده مرگ ؛

واژگونی آمبولانس اورژانس خمام / ۴ نفر مصدوم شدند

واژگونی آمبولانس اورژانس خمام حین انجام وظیفه و انتقال بیمار در محور خشکبیجار به خمام ۴ نفر مصدوم شدند.

به گزارش خوبان خبر ؛ واژگونی آمبولانس اورژانس خمام حین انجام وظیفه و انتقال بیمار در محور خشکبیجار به خمام ۴ نفر مصدوم شدند.

محمد آقایی در تشریح این خبر به خبرنگار خوبان خبر ، اظهار داشت:عصر امروز آمبولانس پایگاه اورژانس خمام که در حال انتقال بیمار در محدوده کته سر از مسیر منحرف و واژگون شد.

⁩رئیس اوژانس خمام با بیان اینکه در این حادثه به علت سبقت غیر مجاز توسط خودرویی که از روبرو به آمبولانس نزدیک میشد، منجر به واژگونی آمبولانس شد، افزود: در این حادثه ۲ پرسنل اورژانس مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو آمبولانس به محل حادثه اعزام و پس از بررسی وضعیت مصدومین، آنها را به بیمارستان منتقل کردند،بیان داشت: یکی از پرسنل اورژانس از ناحیه قفسه سینه، لگن و سر و پرسنل دیگر از ناحیه سر، دست و پا دچار آسیب شدند.

محمد آقایی با بیان اینکه ۲ سرنشین آمبولانس نیز (مصدوم و همراه وی) در بخش اورژانس بیمارستان پورسینای رشت بستری و تحت درمان هستند، افزود: مصدوم مرد ۴۲ ساله موتور سوار که از ناحیه سر و اندام دچار آسیب شده بود و همراهش که از ناحیه کمر و گردن دچار آسیب شد نیز هم اکنون تحت درمان هستند.

به گزارش خوبان؛ محور خمام به خشکبیجار یکی از خطرناک ترین محور استان گیلان می باشد که همواره شاهد بروز تصادفات متعدد منجر به جرح و فوت هستیم.اما تاکنون اقدامی جهت برطرف کردن این مشکل صورت نپذیرفته است. 

 

انتهای پیام/  666


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads