کد خبر: 214741 - تاریخ: سه‌شنبه، 24 آگوست 2021 - 09:33

۳۶ هزار دوز واکسن کرونا امروز وارد گیلان شد

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ۳۶ هزار دوز واکسن کرونا امروز وارد گیلان شد و از شنبه تزریق هر دو دوز واکسن در رشت انجام می‌شود.

به گزارش خوبان، آبتین حیدرزاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت کرونایی گیلان همچنان قرمز است اظهار داشت: متأسفانه بیش از ۳۵۰ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته در گیلان بستری شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان خاطرنشان کرد: بیش از هزار و ۹۵۰ بیمار در بیمارستان‌های استان گیلان بستری و تقریباً همین تعداد نیز به شکل سرپایی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

وی با بیان اینکه یکی از گروه‌های پرخطر در کرونا بانوان باردار هستند و از چند روز اخیر واکسیناسیون این گروه در سراسر کشور آغاز شده گفت: در استان گیلان نیز در هر شهرستان یک مرکز مجزا برای واکسیناسیون مادران باردار در نظر گرفته شده است.

 حیدرزاده با بیان اینکه بانوان باردار با تماس با شماره ۴۰۳۰ می‌توانند از مکان واکسیناسیون در شهر خود آگاه شوند افزود: امروز ۳۶ هزار دوز واکسن کرونا وارد گیلان شد و در رشت بیش از ۲۰ مرکز برای تزریق دوز دوم واکسن کرونا فعال هستند.معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با اشاره به اینکه روزانه حدود ۱۵ هزار نفر در گیلان واکسینه می‌شود تصریح کرد: در دو الی سه روز آینده صف‌های تزریق واکسن در رشت خالی و از شنبه تزریق هر دو دوز واکسن کرونا در رشت آغاز می‌شود.

انتهای پیام/۶۱۴/ش

 
 
 
 
 
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads