کد خبر: 214738 - تاریخ: سه‌شنبه، 24 آگوست 2021 - 09:30

هفته دولت امسال؛

۲۸۲ پروژه در شهرستان رشت به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه در هفته دولت سالجاری ۲۸۲ پروژه با اعتباری حدود ۳۷۰ میلیارد تومان در شهرستان رشت به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: از این تعداد ۲۷۲ پروژه دولتی و ۱۰ پروژه‌ هم متعلق به بخش خصوصی بوده است.

به گزارش خوبان، علی فتح‌اللهی امروز در نشست با خبرنگاران که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت فرصت مغتمنی است که بتوانیم اقداماتی را که صورت گرفته به مردم تقدیم کنیم.

فرماندار شهرستان رشت افزود: از هفته دولت سال گذشته تا امسال، با توجه به اینکه یک سال سخت کرونایی را سپری کردیم اما اتفاقات خوبی رقم خورد و از همه ظرفیت‌ها برای رفاه و ارائه خدمات به مردم استفاده کردیم و حتی تعدادی از پروژه‌ها را هم برای بهره‌مندی مردم زودتر از هفته دولت افتتاح کردیم.

فتح‌اللهی گفت: مهم این است آنچه که رقم می‌خورد برای مردم قابل استفاده و بهره‌برداری باشد؛ تلاش کردیم با اعتبارات موجود هر آنچه که در توان داریم در انجام کارهای اجرایی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی به منصه ظهور برسانیم.

وی ادامه داد: یقین بدانید در انجام این پروژه‌ها همه ادارات و دستگاه‌ها مشارکت کردند و با همراهی نمایندگان مجلس و مدیران کل این پروژه‌ها اجرایی شدند.

فرماندار شهرستان رشت بیان کرد: طی هفت ماه گذشته به دلیل وضعیت کرونایی کشور تلاش شد تا هر آنچه در توان داریم در راستای ارتقای سطح سلامت و رفع مشکلات مردم انجام دهیم و هر پروژه درمانی که نیاز بود در اسرع وقت اجرا شد و در اختیار مردم قرار گرفت.

فتح‌اللهی با بیان اینکه در هفته دولت سالجاری ۲۸۲ پروژه با اعتباری حدود ۳۷۰ میلیارد تومان در شهرستان رشت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: از این تعداد ۲۷۲ پروژه دولتی با هزینه ۳۲۱ میلیارد تومان و ۱۰ پروژه‌ هم متعلق به بخش خصوصی با سرمایه گذاری ۴۹ میلیارد تومانی بوده است.

وی خا طرنشان کرد: ۱۲ پروژه در حوزه سلامت با اعتبار ۱۰۵ میلیارد تومان، ۱۳۹ پروژه در حوزه برق شهری و روستایی با سرمایه گذاری ۳۲ میلیارد تومان، در حوزه عمران شهری ۲۹ پروژه با ۶۰ میلیارد تومان، ۹ طرح اشتغالزایی و افتتاح شرکتهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان، دو پروژه هم در حوزه ورزش با اعتبار ۸.۵ میلیارد تومان داریم، در فصل‌های حمایتی نظیر احداث مسکن مددجویان ۵۲ پروژه با ۴ میلیارد تومان داریم، در حوزه کشاورزی هم ۵ پروژه با اعتبار ۸ میلیارد تومان داریم.

وی با اشاره به ایجاد ۸۱۷ فرصت شغلی در شهرستان رشت، گفت: این پروژه‌ها برای ۲۰۹ نفر اشتغال دائمی و برای ۶۰۸ نفر اشتغال موقت ایجاد می‌کنند.

فتح‌اللهی اضافه کرد: باتوجه به وضعیت کرونایی پروژه‌های بخش بهداشت و درمان در اولویت قرار دارند لغایت در کمیته‌های برنامه ریزی امسال باید دغدغه‌های این حوزه را شناسایی و برطرف کنیم. در تلاشیم با همدلی کادر درمان و مسئولین بتوانیم در محوطه بیمارستان رازی رشت پروژه‌ای که آغاز شده را در سریعترین زمان ممکن به بهره برداری برسانیم؛ همچنین پروژه‌ نیمه تمامی که در سایت لاکان قرار دارد با همکاری پایگاه خاتم الانبیا در حال تکمیل است.

انتهای پیام     

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads