کد خبر: 214679 - تاریخ: یکشنبه، 22 آگوست 2021 - 09:42

سخنگوی علوم پزشکی گیلان خبر داد؛

بستری ۲۸۲ کرونایی بدحال در گیلان | واکسن زده ها مصون از ابتلا نیستند

سخنگوی علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه متاسفانه همچنان آمار مراجعه و بستری به بیمارستان ها بالاست، افزود: ۱۹۸ بیمار کرونایی استان در بخش های مراقبت های ویژه و آی.سی.یو بستری هستند؛ همچنین ۲۸۲ بیمار بدحال داریم.

به گزارش خوبان،  دکتر فردین مهرابیان، تعداد کل بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های دولتی و خصوصی استان گیلان را ۱۹۹۸ نفر دانست و اظهار کرد: ۳۰۰ بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته به بستری های استان افزوده شده اند.

وی با بیان اینکه متاسفانه همچنان آمار مراجعه و بستری به بیمارستان ها بالاست، افزود: ۱۹۸ بیمار کرونایی استان در بخش های مراقبت های ویژه و آی.سی.یو بستری هستند؛ همچنین ۲۸۲ بیمار بدحال داریم.

 
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست بیش از پیش نسبت به رعایت موازین و پزوتکل های بهداشتی اهتمام داشته باشند و گفت: حتما از دورهمی ها به ویژه دورهمی های خانوادگی پرهیز کنید، زیرا انتقال ویروس در تجمعات بسیار سریع است.

مهرابیان، همچنین بر استفاده از ماسک و وسائل حفاظت فردی تاکید کرد و متذکر شد: از هم استانی ها می خواهیم از عادی انگاری بیماری خودداری کنند و درصد رعایت پروتکل های بهداشتی را به بالای ۵۰ درصد برسانند.

وی با بیان اینکه افراد واکسینه شده مصون از ابتلا به کرونا نیستند، خاطرنشان کرد: افرادی که واکسن دریافت کرده اند باید بیش از پیش پروتکل های بهداشتی به ویژه ماسک را مراعات کنند تا نه تنها به کرونا مبتلا نشوند، بلکه در پیشگیری از شیوع بیماری در جامعه نقش داشته باشند.

انتهای پیام/۲۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads