کد خبر: 214549 - تاریخ: سه‌شنبه، 17 آگوست 2021 - 16:05

فرماندار شهرستان خمام؛

اصنافی که محدودیت ها را رعایت نکنند، پلمپ می شوند

فرمانداری شهرستان خمام با اشاره به اینکه در چندین نوبت سرکشی و بازرسی از اصنافی که فعالیت غیر مجاز داشتند تذکرات لازم به آنان داده شد،افزود: در صورت عدم رعایت قوانین و مقررات ابلاغ شده ، با متخلفین برخورد قانونی و در صورت ادامه فعالیت طبق ضوابط نسبت به پلمپ محل های مورد نظر اقدام خواهد شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ عبدالوحید احمدی در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با بیماری کرونا با اشاره به شیوع گسترده موج پنجم کرونا مبنی بر تعطیلی اصناف به غیر از صنوف تعریف شده نوع یک، اظهار داشت: همه باید برای ریشه‌کنی این بیماری با ستاد مقابله با کرونا همکاری کرده و محدودیت‌ها را اجرا کنند.

فرماندار شهرستان خمام با اشاره به اینکه در چندین نوبت سرکشی و بازرسی از اصنافی که فعالیت غیر مجاز داشتند تذکرات لازم به آنان داده شد،افزود: در صورت عدم رعایت قوانین و مقررات ابلاغ شده ، با متخلفین برخورد قانونی و در صورت ادامه فعالیت طبق ضوابط نسبت به پلمپ محل های مورد نظر اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مواردی که سلامت همشهریان خمامی را با خطر مواجهه سازند برخورد جدی قاطعانه خواهم داشت، افزود: تمهیدات لازم در جهت جلوگیری از ورود مسافران در این ایام به شهرستان و مخصوصا ساحل جفرود بالا اتخاذ شده است.

 

انتهای پیام/۲۱۲۴

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads