کد خبر: 214538 - تاریخ: سه‌شنبه، 17 آگوست 2021 - 09:30

بیمارستان تخصصی ارتش تا پایان هفته در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش گفت: روند احداث بیمارستان تخصصی و اضطراری تنفسی ارتش آغاز و تا پایان هفته در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خوبان، سرهنگ ولی رحمانی شامگاه دوشنبه در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به ساخت قرارگاه درمانی ارتش در بیمارستان پورسینای رشت، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی پیرو فرمایشات رهبری، با تمام امکانات خود جهت مبارزه با کرونا و خدمت به مردم پای کار است.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: بر اساس دستورات صادر شده، روند احداث بیمارستان تخصصی و اضطراری تنفسی ارتش صبح امروز آغاز و تا پایان هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه بیمارستان تخصصی ارتش ۱۰۰ تختخوابی و از امکانات و تجهیزات کامل برخوردار است، بیان کرد: تلاش داریم این بیمارستان در کمتر از ۵ روز به بهره برداری رسد و در اختیار کادر درمان و مردم قرار گیرد.

رحمانی با اشاره به اینکه ارتش از ابتدای شیوع کرونا در گیلان حضور یافت و علاوه بر خدماتی مانند ضدعفونی کردن معابر، به بحث محرومیت زدایی نیز پرداخت، گفت: یکی از این اقدامات، بازسازی و تجهیز بیمارستان امام حسن مجتبی فومن با مبلغ بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال است.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: یک کلینیک شبانه‌روزی ارتش در ماکلوان ظرف مدت سه ماه آماده شد و با تمامی تجهیزات و امکانات در اختیار مردم این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ۲۸ بیمارستان مجهز ارتش و ۱۲ هزار نیروی کادر درمان در اختیار مردم هستند، تصریح کرد: علاوه بر گیلان، تعدادی بیمارستان نیز در استان‌های دیگر در حال احداث هستند.

کد خبر 5282977
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads