کد خبر: 214519 - تاریخ: یکشنبه، 15 آگوست 2021 - 17:40

محسن فروزان دوباره شاگرد قلعه‌نویی شد

محسن فروزان که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌هایی هم‌چون  استقلال، تراکتور و تیم ملی فوتبال ایران را در کارنامه خود دارد، پس از توافق نهایی با باشگاه گل‌گهر، قرارداد خود را با این تیم امضاء کرد تا فصل آینده سنگربان جدید نماینده‌ سیرجان در لیگ‌برتر فوتبال ایران باشد.

به گزارش خوبان خبر؛ محسن فروزان که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌هایی هم‌چون  استقلال، تراکتور و تیم ملی فوتبال ایران را در کارنامه خود دارد، پس از توافق نهایی با باشگاه گل‌گهر، قرارداد خود را با این تیم امضاء کرد تا فصل آینده سنگربان جدید نماینده‌ سیرجان در لیگ‌برتر فوتبال ایران باشد.

فروزان فصل گذشته نمایش خوبی در ترکیب فولاد خوزستان داشت و به خصوص در ۲ بازی یک چهارم نهایی مقابل سپاهان و فینال مقابل استقلال با پنالتی‌هایی که مهار کرد، نقش مهمی در قهرمانی قرمزپوشان خوزستانی در جام حذفی ایفا کرد. این دروازه بان که پیش تر در دوران حضورش در جمع آبی پوشان تهرانی نیز مدتی زیر نظر امیرقلعه نویی فعالیت کرده بود، حالا دوباره با نظر مثبت این سرمربی جذب گل‌گهر شده و امیدوار است بتواند عملکرد خوبش را در سیرجان هم ادامه بدهد.

فصل گذشته علیرضا حقیقی و مهرداد بشاگردی دو دروازه بانی بودند که برای گل گهر در بازی های لیگ و جام حذفی به میدان رفتند و حالا با جدایی علیرضا حقیقی امیرقلعه نویی خیلی زود از جانشین او رونمایی کرده است.

فروزان در شرایطی راهی گل گهر سیرجان شده که این تیم پانزدهم تیم دوران فوتبالی این گلر محسوب می‌شود و به نوعی می‌توان از او نیز به عنوان مارکوپولوی فوتبال ایران یاد کرد.

دروازه‌بان تازه وارد گل گهر سیرجان بعد از نمایش درخشان در فصل گذشته و در ترکیب فولاد خوزستان با نظر مساعد امیر قلعه نویی، اکنون راهی سیرجان شده و باید دید قادر خواهد بود فصل موفق خود را در این تیم نیز تکرار کند یا خیر. جایی که او با عملکرد خود در جام حذفی اولین جام دوران فوتبالی‌اش را از آن خود کرد و به قهرمانی این رقابت‌ها در فصل گذشته دست یافت.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads