کد خبر: 214475 - تاریخ: شنبه، 14 آگوست 2021 - 09:36

معاون گردشگری استان گیلان

برخورد و ممانعت از ورود تورهای گردشگری غیرمجاز به گیلان

معاون گردشگری استان گیلان با تاکید بر برخورد و جلوگیری از ورود تورهای غیرمجاز به استان، از سایر دستگاه‌های متولی خواست تا پایان شرایط حاد بیماری ضمن همکاری با این اداره کل به تشکیل تیم‌های نظارتی اقدام کنند.

به گزاذش خوبان، حمیدرضا آذرپور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به شرایط حاد استان و در راستای کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از زمان شروع پیک پنجم بیماری هیچ مجوزی از سوی این اداره کل صادر نشده و تلاش برای ممانعت از اجرای هرگونه حرکت جمعی غیر مجاز تحت عنوان تورهای گردشگری ممانعت به عمل می‌آید.

وی افزود: از شروع این بیماری منحوس خوشبختانه مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری استان با این معاونت همکاری خوبی داشته‌اند و هر زمان که چرخه بیماری رو به افزایش گذاشت به صورت داوطلبانه تورهای خود را لغو می‌کردند.

معاون گردشگری استان گیلان گفت: متاسفانه در روزهای گذشته اخباری مبنی ورود تورهای گردشگری  با مجوز به گیلان در رسانه منتشر شد که ضمن تکذیب این اخبار تاکید می‌کنیم هیچ مجوزی از سوی این معاونت صادر نشده و در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد گروه‌های غیر مجازی که در استان اقدام به چنین رفتاری می‌نمایند دارای هیچگونه مجوزی از اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نبوده و غالب آنان دارای مجوز از باشگاه‌های ورزشی می‌باشند.

این مقام مسئول با تاکید بر برخورد و جلوگیری از ورود تورهای غیرمجاز به استان، از سایر دستگاه‌های متولی خواست تا پایان شرایط حاد بیماری ضمن همکاری با این اداره کل به تشکیل تیم‌های نظارتی اقدام نمایند.

معاون گردشگری گیلان با بیان اینکه مهم‌ترین رسالت صنعت گردشگری حفظ سلامت آحاد جامعه بوده از زحمات کادر درمان که ایام سختی سپری می‌کنند تشکر و با همدردی با هم وطنان و هم استانی‌هایی که در این مدت عزیزان خود را از دست داده‌اند، گفت: این استان دارای فرهنگی غنی با مردمانی با فرهنگ بوده و قطعا با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر لزوم موارد بهداشتی تا قطع زنجیره بیماری نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام ویژه خواهند ورزید تا در آینده نزدیک با برطرف شدن این بیماری مجددا شاهد رونق گردشگری استان باشیم.

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads