کد خبر: 214451 - تاریخ: جمعه، 13 آگوست 2021 - 19:43

امام جمعه خمام ؛

مردم شهرستان خمام در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی دچار مشکلات زیادی هستند / پس از شهرستان شدن خمام اما هنوز شبکه بهداشت مستقل نشده است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامد اسداله زاده امروز در خطبه‌های عبادی‌سیاسی نماز جمعه این هفته خمام گفت: متأسفانه این روزها مردم خمام، جهت تأمین دارو و تجهیزات پزشکی دچار مشکلات زیادی هستند.

به گزارش خوبان خبر ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامد اسداله زاده امروز در خطبه‌های عبادی‌سیاسی نماز جمعه این هفته خمام با بیان اینکه متأسفانه این روزها مردم خمام، جهت تأمین دارو و تجهیزات پزشکی دچار مشکلات زیادی هستند، افزود: این مشکل در سطح گسترده در کشور و استان نیز وجود دارد ولی آنچه موجب رنجش خاطر بیشتر مردم در این روزها می شود توزیع ناعادلانه تجهیزات و دارو برای شهرستان خمام در استان است.

امام جمعه خمام با اشاره به اینکه متأسفانه علیرغم اینکه بیش از ۹ ماه از شهرستان شدن خمام گذشته اما هنوز شبکه بهداشت مستقل نشده است،افزود: خدمات بهداشت و سلامت به مردم منطقه به صورت بخشی و زیرمجموعه شبکه بهداشت شهرستان رشت دیده و این امر باعث شده تا در توزیع دارو و تجهیزات پزشکی و سلامت و حتی در توزیع واکسن کرونا نیز شهرستان خمام دچار ضعف در توزیع باشد.

اسداله زاده ضمن تقدیر از سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت ، هیت امناء مسجد جامع شهر و کادر درمان شبکه بهداشت خمام جهت تلاشی که برای تسریع در واکسیناسیون در خمام انجام می دهند، گفت: این تلاش ها وقتی منجر به رضایت مردمی خواهد شد که شبکه بهداشت شهرستان خمام هرچه سریعتر به صورت مستقل در استان دیده شود.

خطیب نماز جمعه خمام با اشاره به اینکه از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان جهت تسریع در مستقل شدن شبکه بهداشت شهرستان عنایت لازم را داشته باشند ، افزود: از ظرفیت های ملی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز می تواند در تسریع این مهم، بسیار کارگشا باشد.

وی بابیان اینکه از رسانه ها انتظار می رود رسالت حرفه ای رسانه را فدای نگاه های شخصی و باورهای فردی خودشان نکنند ، افزود: رسالت حرفه ای رسانه انعکاس واقعیت ها و پرهیز از جانب داری است.

به گفته وی ، از صدا و سیما و هم از رسانه هایی که به واسطه مجوز قانونی، مردم به آن ها اعتماد کرده اند انتظار می رود از دامن زدن به دوگانه هایی که به صلاح مردم نیست پرهیز کنند.

انتهای پیام/۲۱۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads